Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 641 ggr
chik
0

God Morgon 29/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det En ny vecka.. Här I N.Halland så har vi regn o nu är det inte mycket snö kvar..

Önskar er en bra dag.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Grått idag men äntligen har det slutat med att snöa Glad

Ha en bra dag alla/ kram Spanaren

chik
0

Spanaren.God dagens.SnöFörvånad…Vet du?? Här spöregnar detGråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

GodMorgon Chik,Spanaren och alla andra!

Väderraporten härifrån låter, snö, snö och åter snö.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

#3 Vilken vacker bild Förvånad

Här bor jag och bilden tog jag igår/ kram Spanaren

zabelle
0

Godmorgon från ett snöfritt men blåsigt Malmö, ca 5 + grader.

3 dagars arbetsvecka framför mig, känns ju lagom Glad.

Önskar er en bra dag!

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon.

Gråväder idag också. Påskveckan har börjat och det är 3 1/2 dag att jobba, sedan ledigt flera dar. Härligt!

Ha en bra dag!

[peter54]
0

God Morgon. Här är det ymningt snöfall och det ligger kvar för att temperaturen är nära noll, så nu är hela vår värld vit igen och det små gräsplättarna runt huset ä borta.

zabelle
0

#4 Oj så mycket snö! Så mycket har vi inte haft på hela vintern.

Zabelle   

Bergspuman
0

Snö…? Inte i Uppsala i alla fall. Gränsen för snö går idag någonstans i nordligare delen av Uppland, antar jag.

Jag var tröttare än tröttast i morse när klockan ringde.

På morgonmötet på jobbet ritade jag en argsint väckarklocka i min kollegas anteckningsblock, hon skrattade så hon vek sig dubbel.

Känner mig bara seeeeeg.

Det går väl över, det är iaf kortvecka!

Hoppfull
0

#9 Så trötta var vi här i morse med… dottern låg över frukostbordet Glad

Idag blir det kiropraktorbesök!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Elpida
0

God förmiddag!

Här började dagen med snöblandat regn, men nu duggar det knappt. Det får gärna vara mulet och regnigt om det bara spricker lagom till torsdag. =)

Attans vilken fest det var här i lördags, eller i Italien kanske jag ska säga för det var ju där vi höll till. Jag hann glida in på kvällen och läsa lite och jag fick mig många goa skratt - vilka partypinglor ni är!!! ;)

Ha en finfin måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

AnnL
0

Godförmiddag!

Lite blåsigt men solen börjar titta fram så det kan bli en fin dag. Men helt snöfritt. Glad

Blir en lugn dag, några timmar i skogen med Silver där som är lugnt är vad som står på programmet.

Ha en skön måndag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Förra festen var mycket livligare (100 medlemmar), då var många med, i år var det knapert med gäster.Obestämd

Synd!

Elpida
0

Ja skaran kanske inte var så stor men jag tycker ni gjorde ett riktigt bra jobb för att hålla full fart så all heder till er.

"Du har alltid två val"

[MargaretaA]
0

God lunch

idag blev det segt att vakna. Det är tur att man inte har tider att passa. Det har smält bort en hel del snö, men det är fortfarande alldeles för mycket kvar.

ha en bra måndag alla. Glad

Cristine
0

Tack!

inisklo
0

#13 Jag vill så gärna var med..ni såg hur fin jag var sen efter simsalabim o bara svevade runt,runt var så lätt o lycklig..jaa allt som man kan ha sen när man är i såååååååååån fin fest o trevliga människor osv,men jag kunde inte komma till baks efter,att lampor slåknat..

I dag har det också varit många timmars kämppande,att komma hit..(har hunnit göra mycke annat mellan)men jag ville komma hit o måste passa på,nu medas jag kan o är här..säga,att jag måste packa i hopp lådan o lämna dn till baks o abnnemang går också ut osv innom 2 dag.Det var meningen,att jag skulle köpa eget,men det bli????

Då så…vis ses sen senare…nån annan dag..jag åter kommer önskan,att jag har bätre tur med lådan o låda livet.Jag kollar in om jag kan innan onsdag

Kram på er alla…o ursäkta,att min hälsning blev så lång…jag mistänker,att ni har blivit van,att sånt kan hända.

HEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ DÅÅÅÅ o TACK för,att jag fåt känna värmen hos ER…

Elpida
0

#17 Nej, men inisklo. Dt bara måste ordna sig på något vis .Det är ju klart att du ska vara här inne med oss!!!

"Du har alltid två val"

aggeelin
0

Godeftermiddag!

Idag är det en tröttdag, upp tidigt… enligt "gammal tid" var klocka fem. Huvva, och så sov jag inget vidare, antagligen för att jag visste att jag skulle upp tidigt.. Dumt Tyst Jag sitter och försöker läsa jobblitteratur men blir så trött… så nu har jag gjort mig en stark kopp kaffe, hoppas det hjälper.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Hej på Er!

Lång sovmorgon…jobbat hela em och kvällen. Jag säger Godnatt istället för Godmorgon…Glad

Cristine
0

Inisklo jag säger samma som Elpida, det är klart att du måste ha en egen dator och fortsätta här med oss.

zabelle
0

#17 Hoppas också att det löser sig med datorn så att vi får se dig här igen!

Zabelle