Godmorgon 28 Mars
Idag verkar alla vara lite sega och ha sovmorgon
Godmorgon till er alla från ett regnigt Göteborg idag igen.
/Maria
Hej svejs 
Snön bara vräker ned och det blåser och yr. Det har snöat i fredags, lördags och nu 
Vi som redan har så otroligt med snö och ska verkligen allt detta hinna bort till midsommar?
/kram Spanaren
Godmorgon bumbleboo, spanaren och alla sjusovare som inte vaknat än. 
Har varit en tur med stavar och Silver nu på morgonen. Skönt vårväder även om det är lite grått o disigt.
Ska ha lite gäster på fika i eftermiddag, sen blir det avslutning på buggkursen ikväll om gästerna åkt hem innan dess. 
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon… från regnigt Botkyrka. Nu blir det frukost.
Fortsatt bra helg!
Godmorgon!
Sommartid och party på LK…klart alla är tröga härinne. Kanske det underlättar om man försöker tanka mycket morgonljus…om det inte vore för alla dessa förbaskade regnmoln!
Jobba ska jag, ikväll igen…så jag önskar Er
En skön söndag!
Hej hej,
Vaknade halv tio, eller rättare sagt halv elva med sommartid!
Ganska så seg!
Tar det med knusende ro idag, och lägger in aktiviteter när jag känner för det.
Ha en skön söndag!
God förmiddag!
Ha en bra dag önskar jag från ett mulet Ångermanland.
Goddag alla morgonpigga, jag somnade kl 5 (när jag brukar kliva upp nästan) och fick konstigt nog sova ut för katterna till kl 10.
Sedan har jag stått och stänkt kläder , jag måste få undan dem någon gång.Ute snöar det(så klart) och eftersom det ligger is under så blir det ingen dusch idag heller.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, här tar vi det lugnt idag. Vaknade/gick upp ca 10.45 efter den nya tiden… det är skönt att sova ordentligt en dag i veckan. Ska inte göra just något idag, bara sätta ut några påskliljor i krukor som jag inte hann igår. Fortfarande är det mycket snö i trädgården. Vi har blåbärsbuskar mot öster och jag har sett att de har mycket knopp - dvs de buskar jag kan se - det är mycket snö på. Jag väntar på att se skymten av de lökväxter jag satte i höstas, jag tror att jag får hjälpa till med att ta bort snön…
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
god morgon (eller nåt).
Seg är väl bara förnamnet 
och klockan går alldeles för fort också, så det blir nog inte mycket nyttigt gjort idag.
nåja det är sånt man får ta - smakar det så kostar det 
ha en skön söndag det som är kvar av den!