God Morgon 25/3.
GOD MORGON Chik…vilken härlig liten musik älskare i bilden heh-he
o GOD MORGON Ni alla andra o för hoppnings vis får ni en jätte bra dag.
Ni ska väll inte göra sånt, som jag skulle inte göra
God Morgon. Supergrått och disigt, en plusgrad 
….chik…att du hitta på"allt"o lite till #4 höh-höööö
woffeldag…ooooooo var dom se goda ut,men jag måste avstå…tyvärr
jag håller på o "diet"
men jag ger gärna min del till nån som inte behöver tänka "diet"
chik tack det var snällt av dig att vara seriös o bjuda,men jag tar gärna kaffe till
o ta inte illa upp jag är inte krinig
God morgon!
Det snöar… men till helgen ska vårvärme och sol komma.
Smarrigt med våfflor. Det får bli några idag.
Ha en fin dag!
Godmorgon alla!
Här är som i går lite disigt, kanske solen tittar fram.
Tack för våfflan Chik men muskelknutten kan du ha för dig själv 
I går var jag på besök hos min farbror han blev så glad att tårarna kom när han fick se oss, vi hade en så fin stund hos honom( han kan ju inte prata efter stroken ) men han pratar med sina ögon 
Ha det bra i dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er alla!
Chik är igång som alltid ser jag..bra Chik håll farten på tåget du.
#8 Härligt Indiania, du blev din farbrors sol i går, du både lös upp dagen för honom och värmde.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Du är fantastisk Indiania med dina besök hos din farbror, det värmer mig i hjärtat att hör!
Kram till dig! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God morgon alla vakna och morgonpigga!
Här genom kontorsfönstret lyser solen bakom lite moln, hoppas det spricker upp ordentligt under dagen! Det riktigt luktar vår ute nu (big smile).
Våfflor älskar jag, men får tyvärr avstå idag pga magen som inte gillar det just nu =(.
Idag blir det besök på Dag X och titta på äldstans UF-företag och sedan en liten rymdmusikal med minstan ikväll
Må så gott allihop!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
såna besök är värdefull…härligt,att det finns människor som bryr sig om…Kram
Sak till annat…Du Gunilla där i rutan #7 hmyyyyyy det var inte du som snudde solen härifrån,men du säker har hjälp nån annan o tar det..
…
…men vem
???
Godmorgon!
# 2 Tack för våfflan Chik den var god. 
Ser ut att bli en skön dag. Igår var jag drygt två timmar i skogen det var så skönt det var 10+ grader. 
Idag ska jag tvätta och vårstäda bilen sen en tur till skogen.
Ha en skön dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#12 Vi måste ju dela med oss av solen…. 
Godmorgon!
Så sitter man här igen och vet inte riktigt vad man ska skriva…vädret är grått och någon plusgrad, tror jag…idag ska här handlas…och ikväll blir det nog någon våffla…
Ha en fin dag och måtte solen lysa på Er!
…Du har så rätt sååååå vi måste väl det…Solen ska lysa för oss alla..fast i blad kan man inte se den

kram på dig…
…så är det nog ibland för dom flesta…men Sisa det är inte det viktigast att fylla "pappret" utan var den innehåller.
kram på dig…
God morgon
Det ser gott ut med våfflor, jag kanske ska fuska lite i dag för det är ju så gott 
Det är gråväder men värmen och regnet har tagit hårt på snön, så nu är det inte många dagar kvar innan de första snödropparna visar sig.
Ha en skön torsdag alla!
God förmiddag! Önskar er en fin dag också.
Lite grått idag.. Maken ringde nyss, han hade visst kört för fort så där försvann några tusenlappar. Nåväl en fortkörningsbot på 25 år kanske inte är så farligt men han är nog lite sur på sig själv som missa hastighetsbegränsningen.

Såg inga blommor igår, har inte kollat in blåsippestället än men jag tror att det fortfarande är snö så.. Bifogar bild på blåsippor från 2008
Gomidda
Diggande katt, vofflor, muskelknuttar och fina bilder möts man av, härligt!
Indiania - Dina besök betyder säkert massor för din farbror, tänk om fler hade skänkt av sin tid till sina sjuka anhöriga.
Häs lyser solen och det är strax över 10 grader, underbart! Påskliljorna är på väg att slå ut i rabatten utanför entrén på jobb
Om 5 timmar håller jag helg 
Ha en härlig torsdag allihop!
Zabelle
Jag läste en not i min kalender där det står att vi hittade den första blåsippan den 8e mars förra året. I år finns det inte en bar fläck här ännu, snö, snö, snö.

Vill bara tala om att det här i småland idag är 10 plusgrader och så härligt så man kan gå med bara kofta eller tjocktröja ute….mmmm =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus