Pusslar du ?
Nu när jag rensar i skåp, lådor & andra vrår
hittar jag diverse grejor.
Vad har du för förhållande till pussel ?
Efter sista födelsedagarna i mars ska jag ta fram ett pussel minsann.
Jag lägger pussel ibland. Det är kul och avkopplande.
Lägger aldrig pussel. Det är stressande och jag blir irriterad. Har inte tålamod med sånt. 
Zabelle
Jag älskar att lägga puzzel…men gör det sällan…

Tycker att det är väldigt kul men det är svårt med utrymmet. Man vill ju gärna lägga lite större pussel och då måste de ju kunna ligga kvar någonstans…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag har inte tålamod..i så fall skulle det ligga framme jämt så jag kunde gå dit då och då.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har inget bra förhållande till pussel!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Pussel är kul.. fast jag har inte pusslat på flera år. Tror vi skaffade ett pussel varje jul när jag var liten.. Här har vi inte plats för något pussel så det får vara.. i och för sig finns det väl pusselmattor som man kan rulla ihop när man inte pusslar?
Som # 2 Tycker heller inte om pussel. Har inget tålamod. Bli frustrerad när jag inte hittar bitarna. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag pusslar int ofta, men det händer då och då. Jag tycker inte att det är särskilt kul att pussla själv, men gärna med barnen eller hela familjen. Då blir det ungefär som att spela sällskapsspel tillsammans.

#7 Aha, pusselmattor.. det har jag aldrig hört talas om

Zabelle

Wow, så smart! Det vore nå't för oss som inte riktigt har utrymme för att ha pussel framme!

Pssst, Hoppfull…pusselmatta finns i en katalog som heter ; Sparköp.

Jag brukade pussla förr, men nu räcker inte tiden till. Tycker det kan vara riktigt avkopplande - om man själv är avslappnad vill säga =).
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#13 Aha, Tack var får man tag på den då? 
Jag har aldrig gillat pussel och det har kanske med mitt dåliga tålamod att göra…
Sätta ihop en trasig bild som man redan vet hur den ser ut
/Maria

Hoppfull …..här ; http://www.sparkop.se/

Jag och min bror pusslade ofta tillsammans när vi var yngre och nu snackar vi pussel med flera tusen bitar.
Vi tävlade alltid om vem som kunde hitta rätt bit vid första försöket. Då gällde det att mycket noga föreställa sig hur biten skulle se ut och sedan hitta den på bordet bland alla andra bitarna. Det var lite sport faktiskt. Vi kunde sitta hur länge som helst och granska bitarna innan man valde en och satten den på plats - vi blev ganska duktiga på det faktiskt. 

Jag har aldrig fått någon kontakt med pussel och vet inte varför, det passar mig inte alls
Men det är många som är så duktiga att lägga pussel 

#17 Tack snälla!

#20 varsågod