Snarkar era katter?
Mina gör det..
det är inte roligt att ligga i samma rum som 3 snarkande katter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ibland gör mina det men inte så ofta.
/Maria
Det är heller inget vidare, att ligga bredvid en karl som snarkar…
Oj vad det snarkas här inne! Cristine det blir som körsnarkning då kanske. Min katt snarkar ibland men det låter så skönt det gör det nog däremot inte när jag själv snarkar 
" Var nära naturen - var när dig själv "
En del hundar snarkar ju också något förfärligt. Jag kom att tänka på en hund som en av mina söner hade!
Nee, min katt snarkar inte. Har inte hört hunden göra det heller.
Tur du har då
Två av katterna brukar "dra på" ordentligt, men märkligt nog aldrig på nätterna!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Maxen är nog lite täppt i näsan ibland men det är inte störande - när ljudet kommer från under min säng där han ofta ligger på natten. Charlie är däremot så gossugen på natten just nu så det blir lite jobbigt…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 3
Körsnarkning…kanske kan konkurera med Körslaget…
#9 Ja, såg du körslaget i går? Jag har varit med i körsång så jag tycker det är jättekul att se och analysera,,,,,,,,,,,
#9 Ja, såg du körslaget i går? Jag har varit med i körsång så jag tycker det är jättekul att se och analysera,,,,,,,,,,,
Ta gärna bort ett av inläggem!
# 11
Tycker också det verkar kul med körsång! Verkar finnas massor med gemenskap i en kör…en härlig sammanhållning…
Mina katter har jag aldrig hört snarka, men hunden… han kan dra igång ordentligt. 
Zabelle
Naaw.. katter är så söta speciellt när de sover (som de gör rätt ofta) och drömmer så att det rycker i tassar och morrhår. Har ingen katt men mamma har.. Har aldrig tänkt på att de snarkar, jo, kanske ibland. 
Katten snarkar aldrig. Silver snarkar väldigt sällan men det händer. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

# 16
Vilken läcker bild…

Jodå vår katt snarkar och hunden likaså… men de är inte tillåtna att vara i vårt sovrum så det stör oss inte alls. Snarare att man kan skratta åt det när de ligger och snarkar och man själv sitter vid tv:n eller så 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Har haft katter som snarkat och vår gammelman terrier har börjat snarka riktigt på äldre dar. Vi har börjat kalla honom "gammelgubben" eftersom han både ligger och fiser och snarkar på nätterna….. ;)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus