Annan person
Om Du för en enda dag fick vara en annan människa,
vem skulle Du vilja vara…och varför ? 
Om jag dessutom fick välja dag skulle jag vilja vara en austronat uppe i rymden.
Tåkigt men sant, jag vill bara vara den jag är 

Jag skulle vilja testa att vara man, enbart i undersökande syfte för att få större förståelse för varandra 
Skulle önska alla män det motsatta med!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag skulle nog vilja som Asta.
Kanske byta med Krister Fuglesang en dag och vara uppe i rymden.
Jag skulle nog vilja vara någon som hjälpte folk eller djur, det skulle nog vara kul att veta att man gjort någon glad eller hjälpt någon….

Jag skulle vilja vara en duktig djurpratare så jag kunde fråga min misse var han gjort i tassen? Kunna prata med djur när man är ute och går. Kloka hästar som tittar en djupt i ögonen med sina glaskulor till ögon…de är för fina hästarna.

Här kommer en till som vill byta en dag med Krister Fuglesang. 
Säger som Du, Jile…tänk att kunna prata med Djuren…
Vilken jättefin bild!
Kramisar…
#8 Stor kvällskram till dig med, vad kul att höra från dig. 
Ja visst skulle det vara fantastiskt. Ja bilden var väl gullig, och att barnen får lära sig att vara snälla mot djuren.
Kram och godnatt..
Byter aldrig ut min personlighet, men en ny kropp vore inte så dumt 
För en dag skulle jag vilja vara i Dalai Lamas kropp.
Jag glömde skriva varför..jo därför att han har så mycket visdom och kanske den smittar av sig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Svårt men eftersom jag sungit mycket i mina dar skulle jag vilja vara Celine Dion o stå på en scen o sjunga för en jätte stor publik. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vet inte… tanken skrämmer mig. 
Jag skulle vilja vara Ann…gå promenader med Silver, och sova under öppen himmel…
Ja om det handlar om att uppleva en dag inifrån en annan persons medvetande, skulle jag nog välja en åldrad Leonardi Davinci.
Det vore fantastiskt att få veta "first hand" hurpass långt före sin tid hans tankegångar och idéer verkligen var.
# Det kan vi väl ordna. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 16
Välkommen tillbaka Silver 

En dag som någon annan person ?!
Jo, en dag som florist, på en plantskola (utan värk)