Willy
Willy har fått nog av mobbing.
Hur tror ni det går ikväll?
Ja det verkar som han blir kvar eftersom han ger järnet. Man tycker det är orättvist, men….
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tycker han skulle åkt ut för länge sedan…men det är jag det. Samtidigt förstår jag om han känner sig mobbad.
Jag tror Willy åker ikväll…
Ja han kan ju inte rå för att han blir kvar. Jag tycker synd om honom faktiskt för han gör ju sitt bästa även om de andra är bättre på att dansa..han säger ju själv att han börja på minus.
Kan bara hålla med Gunilla. Han måtte väl åka ikväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Ja annars är det väl lite orättvist…och han känner sig ju dum varje ggn han blir kvar stackarn.
Jag vill också atyt han åker ut i kväll men jag hållewr med Jile
Jag hoppas verkligen han åker ut i kväll, det skulle han ha gjort för längesen
Förstår inte svenska folket som röstar på honom det är så trist när duktiga dansare åker ur för hans skull.
Blir det någon mer säsong med Lets Dance så hoppas jag det blir utan någon joker.
" Var nära naturen - var när dig själv "

Håller med #4
Tycker att det är bedrövligt att prata skit på det sättet som flera av jurymedelmmarna gör. Det är en sak att ge kritik för dansen och en annan att uttala sig med oerhört nedlåtande liknelser och rent personlig taskig kritik, vilket de gör varje vecka.
Willy bestämmer ju inte själv om han ska vara kvar eller ej, det gör ju alla som röstar. Däremot så kämpar han precis lika hårt osm alla andra vilket bara det i sig gör honom jämbördig.
Hade man varit ute efter duktiga dansare hade man inte haft med momentet att låta tittarna tävla, nu handlar det om underhållning som helhet och alldeles uppenbart så är det väldigt många som tycker att Willy är mer underhållande än de som hittills fått åka hem.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Stackars Willy! 
För fasen det här är ju lek och underhållning i första hand, dom tar det lite för allvarligt tror jag 
Jag håler med #10 - jag har svårt att förstå att det ska vara så allvarligt. Om det verkligen var en danstävling skulle man väl ta dit dansare och inte kändisar.
äh.
jag har "missat" alla deltävlingar..
men,var det inte samma ..tjafs förra året om.."Kurt Olsson"?
en clown som .. inte blev bortröstad.
Det är väl en del av ..showen..
allt suckande o stönande..(?)
penke
Det konstiga är att i t ex afotnbladets omröstningar så vill ca sjuttioprocent att willy ska ut, hur kan han då bli kvar? Jag fundrar på att det är någon form av fusk. Endera att de som röstar kan göra det i flertal och billigt eller att programledningen gör det. Många tittare tappar lusten att se programmet, verkerar det som
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det är bara Aftonbladets läsare som har röstat. Dom som röstar i Let´s Dance kanske inte läser den tidningen allihop 
#14 som sifforna stämmer som redovisas i t ex aftonbladet och expressen så är det en förfärlig massa människor som tycker så.
vi får se hur det går i kväll. som jag ser det är risken stor att Willy åker ut.
Claudia är bäst! 
# 16 Claudia är helt klart bäst. 
Ja C är bäst, och nu ska W
ut. det är svårt att skriva ikväll för katten charlie ligger i knät mellan dotorn och mig
Heja på CLAUDIA 
Ja, Heja CLAUDIA. 
Gode Gud vad rädd jag blev när Claudia stod kvar med Willy till slut att hon skulle åka ut.
Men nu är det bra dansare kvar till slut. Jag håller på Claudia som vinnare. 
Vi ser en inspelad version … men nu blir jg nööjd när jag läser det här
Pust… Det blir nog en spännande final!
Åkte Willy?
Jaa i kväll var det en riktig rysare men det gick vägen i alla fall 
#24 Jaa, Willy åkte ur. Och han verkade glad för att han gjorde det också.
Tack och lov att det blev duktiga dansare kvar till final. 
Nu håller jag personligen till 100° på Claudia som vinnare. 
Ordningen är återställd och rättvisa är skipad. Willy får sovmorgon och en öl. Allt är gott i världen 
Suck. 
ja ungefär 
Som Maggan skrev så tänker jag att Willy får sin öl och sovmorgon och Claudia kan ta hela rubbet..hoppas jag