Men hjälp...
Igårkväll satt en väninna och jag och surrade. Vi kom in på resor och så småningom kom jag på att i vintras någon gång fick jag i någon slags utsändelse från något håll, en värdecheck på 1000:- från resebolaget Ving. Men jag minns inte varifrån den kom eller vart jag laggt den.
Jag tänkte att kanske någon här inne fått en liknande och kan berätta för mig varifrån den kom. Då kan jag kontakta dem och höra om jag kan få en ny eller om de kanske har en hemsida där jag kan hitta min värdetalong.
Jag har haft idé om att det kan vara från ICA, OK, Unionen, Ellos… Sökt men inte funnit.
Hoppas du hittar den, Gunilla…
Jag har för mig att jag har sett något sådant från ICA… jag är inte säker men det är enda stället av dom du räknar upp som jag får rabattcheckar från.
#2 Jaa, ICA var det första jag tänkte på…
Får leta mera ikväll. Tänkte se om jag kan överlåta den till min väninna.
Coop?
#4 Ska kolla om det är Coop också. Tack för tipset! 
Har du varit med på någon fråge tävling?
Ving brukar ha egna kanske har du rest med dom/dom brukar lotta ut värdecheck….hoppas du hittar den.
#6 Jaa, där sa du nåt…Jag har ju faktiskt rest med dem. Måste kolla när jag kommer hem igen!
Tack för tipset! 
Idag kom det med ICAs månadsbrev.
1000 kronors rabatt för alla som har ICA-kortet om jag fattar det rätt.
Det är Fritidsresor som ger rabatt till Djerba, Tunisien. All inclusive. Ord pris 6298:-
Fler erbjudanden på www.ica.se
#8 Aha…intressant. Då har jag nog ett sådant på posten i morgon. Då har jag iaf det om jag inte finner det andra!
Tack Maggan!
Det var så lite så