Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 326 ggr
[Asta]
0

Äntligen plusgrader

Äntligen, äntligen börjar plusgraderna komma! Vi har plusgrader här idag och de sa på vädret att det skulle börja ligga över nollan även på nätterna nu. Äntligen!!!!

[GunillaF]
0

Hos mig är det fortfarande minusgrader om nätterna men om dagarna är det soligt och varmt!Glad

[Asta]
0

Det har varit så här fram till nu, men det har inneburit att snön knappt försvunnit alls. Nu ska det väl förhoppningsvis börja rinna ordentligt! Åh vad jag längtar efter att den där snön ska vara borta.

zabelle
0

Idag ska vi fira att vår lilla täppa är snöfri! Glad

Zabelle   

[Asta]
0

#3 - nu blir jag riktigt, riktigt avundsjuk!! Jag vill OCKSÅ se mina täppor.

zabelle
0

#4 Hittade pyttesmå snödroppar och vintergäck som är på väg upp. En härlig känsla när man ser att det börjar komma upp.

Zabelle   

Cristine
0

Gräsmattan syns på flera ställen men runtom finns meterhöga drivor.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

#5 - åh vad jag längtar efter mina snödroppar och vitsippor och tulpaner …

Cristine
0

Alldeles efter väggen är rabatten framme en bit och där sticker ett grönt blad upp.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#8 Det verkar som du har mer vår däruppe än vi här nere!  Glad

Här har det varit plusgrader på dagarna sedan 6 mars. Men på nätterna har det varit mellan 4-15 grader kallt. Så snön smälter dåligt.

Trampar man genom skaren så får man snö i stövlarna, så djup är snön, så det finns lite som ska smälta!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hoppfull
0

Säger som Anders 890-3, Cristine har mer vår än vi har Förvånad Här ligger snön fortfarande djup på gräsmattorna och det enda som är bart är asfalten och små små bitar av grusgångarna. Fast inatt har vi fått mer snö Skrikandes

Ser fram emot de här fyra dagarna av plusgrader dygnet runt, för sen skulle det bli riktigt rejält kallt igen en tid.

Men våren kommer nog ska vi se… till slut Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.