Trender
Jag har spanat efter nya trender…Ute blir inne, vardagsmat blir lyxmiddag, behån sitter utanpå och 80-talet är framtiden…
Har ni hittat några nya trender ?
ja är inte så intresserad av sånt.
men herrejösses är det sant det du säger i #0, var har du hittat det?
om 80-talet ska bli inne igen så blir man ju ännu äldre. Det var väl illa nog när 70-talet blev kult 
80 talet.. vad var det för kul med det. Det var då jag fick tvillingarna trots att jag tagit en spruta Anti-Baby, och grinade så det skvatt. Nu är jag glad över dem. Jag kommer inte ihåg några särskilda trender.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hårspray, axelvaddar, gympa, juppisar och pastellfärger 
80 talet. Ja då var det my little ponny, knattefotfotboll, det var rosa turkost grönt. Spray färg i hår på ungarna., och jäkl….. ont om pengar
Var rädda om varandra
Det enda jag känner igen är axelvaddarna, hårspray har jag alltid använt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
80-talet påverkar, men modeskaparna twistar det till något nytt…Färger;
pasteller, signalfärgerna rött, gult, grönt och blått. Partyfärg; Orange…
Skor; blir bredare, platå, kilklack…
Underkläder; ytterst hett…behån är utnämnd till ytterplagg. 50-talets underkläder är heta, liksom Madonnas strutbehå från 80-talet.
Allt hittat på nätet, tar risken att det kan vara fel…
Det är säkert inte fel. 
Men måste dom bara upprepa allt - kan dom inte hitta på något nytt någon gång?

Kollar inga trender..varför?? Nää…..
80-tal = smile
Neonfärger…..blev pub-myndig……platta "kina"-skor….paddlade massor….båt-urringning….holkärm….pingvintröjor…..sydde egna byxor….silver-glittriga finkläder…..stora örhängen….diadem….armbands-ringar…..plast-smycken…..mm
Underbara tid 

Nyköpingsbrännvin 
En annan trend är Gör-det-själv-trenden…Vi bakar, syltar och saftar…stickar, virkar, syr och väver!
Fåglarna flyger in i modet! Vi ser dom i mönster, som accessoarer…och som kuddar…