Tuggummi.
När jag såg Sisas gubbe med bubbelgummet som kom till mitt minne senast jag var till MCDonalds med dottern. När jag klev upp så satt ett tuggummi fast på byxbenets baksida nedanför knät,någon hade satt fast det i soffan.
Det var omöjligt att få bort fast de försökte på alla sätt och vis så blev det nästan värre.
Har du varit med om något sådant?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja usch och fy…har haft tuggummi på många ställen och det är så svårt svårt att få bort.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jadå ofta när jag var yngre och jag och mina jämngamla kamrater tuggade tuggummi. jag minns med fasa när det fastnade i håret 
Stoppa byxorna i frysen. Det är bästa knepet att få bort tuggummi från kläder.
Jo jag gjorde det när jag kom hem, men på McDonald hade de värmt en kniv för att ta bort det och det blev utbrett i stället. Svårt att få bort!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Först frysen för att få bort det västa, sedan lacknafta för det resterande kletet som sitter i fibrerna.
När jag var liten och var tvungen att ha kjol när vi skulle bort satte jag ett tuggummi på kjolen så jag fick ta på mig mina älskade byxor igen. Tur dom inte visste hur man tog bort tuggummi. Har max tre kjolar i min garderob så ni förstår vad jag gillar kjolar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.