Kärringar
…bakom ratten! Av gammal tradition är det ofta mannen i familjen som sätter sej bakom ratten. Men kvinnor är för det mesta mer uppmärksamma, kör lugnare och är inte inblandad i lika många olyckor.
I vissa frågor finns mycket att vinna på…att kvinnorna gör som männen…som att självklart sätta sej bakom ratten…och inte bara åka med!
Jag kör helst själv. Gubben kan få köra ibland men jag då hjälper jag ändå till. Då blir det; kör inte så fort och kör inte så nära bilen framför och sådant trist 
# 1
Helst skulle man vilja ha en bromspedal på höger sida oxå!!!!!!
Kör själv! 

ja verkligen!

Vi turas om! Åker vi korta sträckor kör oftast han eftersom jag har rätt ont i min kropp. Men åker vi längre så byts vi av.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hi hi hi. Varken jag eller kärbon har vare sig Körkort eller bil, så denna stridsfråga uteblir helt hos oss!

Kvinnor kan inte köra bil !!!! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
7# Struntprat. Min mamma är en ypperlig bilförare.
Jag har inte Körkort så oftast blir det maken som kör. Jag kan inte köra bil.. än!
Tycker att han är bra på att köra, han är en sån som hellre kör snålt än fort. Hellre gamla landsvägar än motorvägar. Han tycker det är kul att köra bil, så ibland blir det utflykter bara för att ta en tur med bilen. Känns tryggt att åka med honom.. men visst.. jag påpekar tex när jag ser folk vid övergångsställen eller djur vid vägrenen.
Bästa väninnan är också en bra bilförare, skulle nog tycka att hon var bäst om hon inte tutade riktigt så ofta som hon gör. Visst kan man bli irriterade på andra bilister men tutan skall väl bara användas vid risk för fara?
Men sen finns det ju de där man inte känner sig helt säker (typ livrädd) som passagerare, hoppas inte jag blir en av dem förarna..
Vill inte platsa bland Sveriges värsta bilförare 
Bäst att varna; i helgen skall jag troligen övningsköra 
# 7
Vilken är anledningen till att du tycker så…vill ha en förklaring….
#8, 9, 11.
Ha ha ha ha….Ville bara se reaktionen!
Trodde det skulle bli ännu värre…typ skrivförbud 
Visst kan kvinnor köra bil, har en sambo som är bra bilförare!
# 12
…och den gick vi på…
Typiskt karlar…
haha du det ska till värre saker än så för att få skrivförbud här 
För lat!
Jag börjad tre år i sträck med körskola i Frankrike men lessnade efter några lektioner,vi hade roligare på baren. Varje år likadant.
Jag körde mycket med lånade bilar.
Särbon körde mycket bra, jag kände mej trygg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kärring är jag nu mera bakom ratten…..
När jag arbetade så var jag en riktig racerförare.Men nu så är jag en fjolla
..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 17
Skönt att Du erkänner det…
# 18
Vilken av dom kör du ?? 
Vi delar på körningen jag och maken. Han kör "dit" och jag kör hem. Framförallt om det är till någon fest 
Zabelle
Det är oftast jag som kör. Eftersom jag varit yrkesförare så känns det bäst så jag slipper sitta o bromsa o klaga vid sidan om. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag kör lika gärna som jag blir skjussad..
men,jag håller inte riktigt med om att kvinnor skulle vara "mjukare" i trafiken,de ligger högt bland de "värsta" fort o galnaste förarna jag åkt med,
dessutom,tycker jag det är värre som fotgängare
att få ögonkontakt med en kvinnlig bilförare
när jag vill gå över gatan
jag vet sällan om hon sett mig,att jag vill korsa gatan
fåfäng tror hon väl bara ,att jag vill flirta :- /
penke
En liten gissning Är att det finns bra och dåliga bilförare hos både män o kvinnor. Var så när jag jobbade på trafikskola. Men det var på forntiden. Dvs slutet på 70 talet
Var rädda om varandra
När vi åker upp till "Republiken" så brukar vi bestämma att vi kör ett par tim var åt gången, men jag blir så rastlös och kan inte sova i bilen så jag brukar köra den mesta tiden.
Brukar "glömma" väcka sambon när hon sover och det kan hon göra läänge!
Men ska vi in i större städer så får hon gärna köra, där är hon suverän…kör som en biltjuv, och vi kommer alltid dit vi ska!