Vårtecken!
Zabelle hade en snödroppe i sin trädgård ..har du något att visa upp. Grannen hade en fluga men jag lyckades inte fånga den på bild.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har inget o visa.Men det käns ute att våren är här.I förgår på kvällen så var det den där goa lukten som kan vara på våren.
--Våren är här i N.Halland-----------
Lena.P är jag i verkliga livet.
Så här ser det ut i mellersta norrland, nu är det slut på det vackra. Det man kommer att få se mycket av är leriga bilar.

Hm, här i småland hos mig ligger snön fortfarande tjock överallt. Det är bara asfaltsvägarna som är bara så det lär nog dräja rätt länge innan vi ser några vårtecken.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Här ligger det fortfarande fullt med snö så snödropparna har inte en chans. Förra året vid den här tiden hade dom första visat sig. men det var då det.
Jag har lite vårtäcken inomhus, det är frön som jag slängt ner i blomkrukor och de har börjat växa.

Förresten har min pollenallergi dragit igång, det är väl ett vårtecken om något 
Jag har tagit av mig långkalsongerna - det är ett vårtecken om något ska ni veta!
Några flugor har vaknat på balkongen, blir varmt nu när solen skiner.
Igår gick jag ut på promenad och hade fleecejackan/tröja istället för vinterjacka.

#7 Fniss, fast inte som min pappa… han tar av dem, traditionsenligt, till midsommar 
#9 hahahaha…man kanske borde lämna dem framme…utifallatt….
Ett svagt vårtecken är att jag lagt av det extra paret fleecehandskar innanför lovikkavantarna - kör bara med 1 par vantar nu och ingen halsduk!

Läste i tidningen idag om en man, i vars badrum silverfiskarna slogs med myrorna…det är väl också ett vårtecken…
Min vinterjacka börjar dofta sunkigt. Det brukar vara ett vårtecken att jag märker det.
öfsadröp
å bare en halvmeter tö te´ barmark :- )
det är ljuvligt när det porlar i ..rännorna..
fast,jag höl på att få spader i morse..
då snöade det till frukosten..
penke