vinter
ja det har varit en otrolig vinter kan se tillbaka nu när jag hör tak dropp solen i dagsmejan ,ett tag trodde man kanske om man skulle frysa i hjäl ,ett expriment som slagit helt fel så det blev sibirisk vinter, ved och all brännbart tog slut höga elräkningar sen kommer en hel hög med snö ,men väldigt fint om man bor på landet
Ja aksaz det är en summering av vintern som jag tror att de flesta skriver under på. Det är inte roligt när elräkningen kommer heller 
Men nu är det skönt att se snödrivorna krympa och till och med se svart asfalt på sina ställen. 
Håller med…vintern har varit lång, kall och jobbig! Nu får vi se hur våren blir…det som göms i snö….
I snö göms mycket hundbajs… 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
För mig har vintern varit underbar. Jag har blivit extra nostalgisk och tänkt på hur man tillbringade sport- och påsklov hos mormor och morfar i Norrbotten, och vintrarna hemma när man var mindre…
Snön har inte drabbat mig så negativt. Bor i bostadsrätt i förort, så skottning och plogning har andra tagit hand om. Elpriset har varit detsamma. Varmt och skönt inne. Att ta sig till jobb och affär har gått bra även om man vissa gånger fått pulsa lite. Men visst är det skönt nu med vårsolen! Och faktiskt nu ser jag lite fläckar av gräsmattan. Få se dröjer kanske inte länge till man ser hav av blåsippor…
Hittills är det bara hundskiten som dykt upp i tön..
#3 Tror du??

Tänk när tomten här blir snöfri så man ser vad vår jycke haft för sig under vintern!
Det har varit omöjligt att plocka upp allt.
Men som tur är så har han hållt sig långt bort från huset.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
o shit!
ursäkta det ofrivilliga skämtet. det gick väl an när vi bara hade småhundarna. Men med den nya 70 kilos-besten i familjen lär det bli att ta fram stora dynggrepen 
#5 hundbajs, mycket mycket finns i snön, bara under min 1,5 km väg till jobbet, nu när det tinar lite så blir det att se upp för allt läskigt kladd som ligger där. Fy och usch, bläää
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet