Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 1216 ggr
[GunillaF]
0

Fy tusan!

Vad är det för feeel? Jag blir så himla irriterad!

Hur kan Stefan Sauk åka ur Lets dance medan Willy Björkman är kvar??? Det är ju för sjutton en danstävling. Willy kan ju inte dansa. Han är den här säsongens clown. Cirkusclowner har inte där att göra!

Nu är jag sur och förb_ _ _ _ ad! Rynkar på näsan

Anders 50
0

#0 Du ringde väl och röstade??  Flört

Fast frågan är om det är en danstävling, 4:an bestämmer nog vilka som ska vara kvar. Willy drar nog mer tittare än Stefan.

Men jag saknar inte Stefan Sauk.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Vaaaaaaaaaa!! Åkte Sauk ut. Då är det tamej f..n inte en danstävling.Skrikandes

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Jag håller med dig Gunilla. Jag har länge hållt på Willy men jag hade inte tänkt att göra det tävlingen ut.

Men vad är det vi hör - har Stefan Sauk blivit kär på riktigt i sin danspartner eller är det bara tidningssnack? Tungan ute

Eller har jag missförstått något totalt (lätt hänt när man bara läser rubrikerna). Skäms

[Pirkkolino]
0

Gunilla, du är inte ensam som är arg. Jag blir det sällan, men nu tycker jag inte om detta program längre. Det ska man inte kalla danstävling längre. Usch.

S-pigan Rynkar på näsan

AnnL
0

Håller med dig Gunilla. Skrev precis i en annan tråd att det är roligt med pajasar i lets dance men när där är fyra enormt duktig par kvar är pajasen inte rolig längre. Blev också jätte besviken trots att jag inte hade Stefan som favorit, men jag kände på mig att det var dom två som skulle stå. Är också heligt förb….d Rynkar på näsan

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[GunillaF]
0

#1 Självklart ringde jag och röstade - 3 gånger t.om.!!!!

#2 Jaa, han åkte ut!

#3 Vet inte om det är sant det där om att han ska vara kär i henne.

#4 Jag blir inte heller ofta sur vad gällande TV-program iaf men ikväll blev jag det!

#5 Jaa, visst är det rent ut sagt bedrövligt!

Rynkar på näsanGråter

[Asta]
0

Fast jag måste nog säga lite som Anders. Inte är Let's dance en danstävling. Det är ett underhållningsprogram. Om det hade varit en danstävling hade man väl tagit dit människor som kan dansa från början. Så jag tycker nog inte det är så konstigt om en pajas får stanna kvar.

aggeelin
0

Håller med övriga! Tycker att det från början borde vara par som vill lära sig dansa… det är ett dansprogram… GråterSkrikandes

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

Jag har bara sett ett enda program i serien och vad jag kunde se då, var Stefan Sauk den enda av de manliga "ickedansarna" som utförde något som kan kallas dans.

Den där Willy var ju ett skämt. Jag tror att jag skulle kunna utföra det lika bra som han utan att ha tagit ett danssteg i hela mitt liv och dessutom saknar fötter!

[GunillaF]
0

#9 Stefan Sauk tycker jag dessutom ser ut att mest av dem, gått in för den här danstävlingen.

AnnL
0

Det är ju faktiskt så att det par som vinner i Sverige ska dansa om en titel med hela Europa om jag inte har fel för mig. Då kan vi väl för f.n inte skicka Willy. Gråter Dom skulle ju skämma ut hela Sverige.

Nu får vi hoppas att Willy åker nästa vecka annars vore det katastrof.  Rynkar på näsan

Cristine
0

Tror jag säkert, inget ont om Willy hn gör bara sitt och han talade själv om hur han tror de ser ut. Och tyvärr är Sverige fullt av dem!

[GunillaF]
0

#11 Det jäkliga är att det är TV-tittarna som röstar fram honom.

Så det enda raka är att alla vi andra röstar på den vi vill ska repressentera Sverige.

Vill vi ha en clown/pajas eller en som verkligen gått in för att lära sig dansa och att det ser någolunda snyggt ut!

Cristine
0

Min son berättade att de som vet trixet kan skicka in 50 röster åt gången om jag förstått det rätt.

[GunillaF]
0

#14 Jaa, har dom råd så…. Det kostar ju lite att rösta också!Obestämd

AnnL
0

# 13 Han måste ha en jäkla massa fans. Jag håller på Claudia. Den egna dansen dom gjorde ikväll var bara så bra. Glad

Så nästa vecka är här en som ska ringa o ringa. Flört

aggeelin
0

Ja visst röstar jag men inte femtio gånger… så mycket pengar har jag inte tilll övers!

[GunillaF]
0

#16 Jaa, hon är väldigt duktig hon också. Jag tycker att årets "startfält" varit väldigt duktiga och utvecklats bra - alla utom en!Glad

Jag gillar Willy när han som snickare är med i Bygglov men på dansgolvet i en tävling… nej!

AnnL
0

# 18 Han kan fortsätta med det han kan göra! Snickra.

Cristine
0

Håller med Gunilla! Jag ska fråga sonen i morgon  hur de gör för de betalar inte så mycket fick jag för mej.  Jag kan ha fel.

aggeelin
0

Tar gärna emot rösttips!

[Jeremina]
0

Jag håller med..skitförbannad! Jag röstade med sms 4 gånger Skrikandes

[GunillaF]
0

Nu ska jag gå och lägga mig och sura o tjura!Obestämd

Sov gott allesammans!Glad

aggeelin
0

Nja… sur är jag .. men sängen får vänta en stund.Vi ser en film, någon sort skräckfilm som jag inte riktigt tr på allvar…men sambon tycker att den är läskig

Anders 50
0

Läste ni inte om att TV4 fixar röstningen som de vill?  Inget röstresultat redovisas ju!

Tro´t den som vill…allt är ju inte sant som står i tidningarna, men jag litar inte på några omröstningar i TV!

[Sisa]
0

Kanske dom vill ha Willy kvar…för underhållningens skull…Obestämd

Anders 50
0

Tror det också, de kör så i början av tävlingen för att få bra tittarsiffror, som ger mer reklamintäkter.

inisklo
0

Obestämd…om jag kommer ihåg rätt har jag läst o hör också,att alltig är uppgort typ som Sisa skriver i #26 underh.

Det åkte många bra ut för den tiden när jag kunde kollat på tv.Peppe.E.kunde han danssa???han va med hur länge som helst(nästan)

#27 Just så missade nästan dig Anders ,det som du skrev Flört

Cristine
0

Så här ser det ut idag

aggeelin
0

Ja, så ser det ut idag. Men igår när jag kollade Aftonbladet så stod det lika mellan Willy och flera av de andra. Det var bara Claudia som tydligt hade mer än de andra.

Jag gissar att det är många som tycker att Willy är "rolig" och att det är någon sort underhållning att han är med. Jag har t ex hört sonen säga det.

Det är inte  lätt att veta vad jag ska tro om att det är uppgjort eller inte. Men funderar på att om det vore det borde inte Agneta Sjödin åka ut, hon kunde blivit bra… men vet inte. Jag tycker ju inte att han som vann förra året var så värst bra på att dansa. Jfr honom med Morgan Alling, det verkar vara "svenska folket" som röstar, och som röstar på de som är gulliga, roliga, eller de som det är "synd om", de som gör bra ifrån sig i dansen ska tydligen inte "tro att de är något" eller??

Indiania
0

Jag var också skitför----ad i går kväll. Det är inte kul att se detta program längre när den som är duktig på dans åker ut på grund av Willy som sklall underhålla?

Nästa säsong hoppas jag att det blir en tävling enbart i dans, vi behöver ingen clown i programmet.

Tyckte både Claudia och Molly var bra i går och Sauk har varit suverän hela tiden.

Synd att detta fina program inte är seriöst!

" Var nära naturen - var när dig själv "

aggeelin
0

#32 ja ja funderar på vad eller vem som inte är seriös, iaf är domarna seriösa, de tar det på allvar och bedömer dansen, ger bra konstruktiv kritik vilket jag tycker är bra. De som domarna har krav på att de borde göra bra ifrån sig får kritik utifrån detta.

Indiania
0

#33 Domarna tycker jag gör ett bra jobb. Kanske seriös är fel ordval men jag menar att det bara skall vara dans det gäller utan någon clown inblandad i dansen.

Jag klarar bara inte utav Willy, så är det.

aggeelin
0

Klarar inte heller av Willy eller de liknande clowner som varit i programmet men jag är kanske tråkig…  jag vill ha dans och se hur de lär sig. Uppfattar också att de som är med övar och lägger ner tid på att försöka

Indiania
0

#35 Tycker precis som du det är underbart att se hur dansarna går framåt med den proffshjälp de får. Jag njuter av deras danser. Flört

[Jeremina]
0

Jag har träffat flera sedan i fredags som också var arga för att Sauk åkte ut!

signemo
0

Jösses vilken debatt. Såg något program för längesen.

Ingen av paren då var nån större behållning att se. Men det finns ju ett uppsjö av olika underhållnings tävlingsprogram som gått under åren. KOmmer knappt ihåg vad de heter för de ger mig ingenting. Lets Dance är varken sämre eller bättre i mina ögon. Ibland har man skämts för hur de tävlande hanterar sina medmänniskor

Att någon viss åker ut, har nog alltid retat någon oavsett vad det tävlats i.

Var rädda om varandra

Moa-16
0

Jag tycker lite synd om Willy, alla klagar på att han är kvar. Han dansar & kämpar & tränar lika mycket som dom andra. Vill man inte ha honom kvar får man ringa & rösta på dom andra., Och det är trots allt underhållning/lek program. & han är underhållande ;)

spikes
0

Själv håller jag på Molly,det är en helgo tjej som vill ge massor!,sen tycker jag att EMD mattias är en av de duktigaste där….ord från en före detta tävlings dansareFlört

chik
0

Gunilla!!Du är inte ensam..Tycker lika dant…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Moa-16
0

Claudia galli vinner nog iaf. Är jag 99% säker på ;)

[Sisa]
0

# 42

Jag tror som Du, Moa…Kyss

Cristine
0

Ja Claudia vinner defenetivt, och jag håller med Moa att Willy har kämpat på som de andra. Han kanske trodde från början att han kunde bli bättre än vad han är. Det är hans kropp som är fel, inte hans vilja, den passar inte alls för dans.