Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 335 ggr
Cristine
0

Temprament.

Kokar du av en liten gnista eller behövs det hög temperatur?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

Oj det är olika och beror dels på min dagsform (läs min månatliga kvinnocykel Skäms) men lika mycket på gnistan. Vissa gnistor tänder jag snabbare på än andra, men kokar över på direkten gör jag nog inte.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Det beror på vad det handlar om. Vissa saker har jag ganska bra tålamod med,  medans andra saker ……*host* Tyst

[Sisa]
0

Hos mej behövs en rätt hög temperatur….Jag gillar inte att koka, men ibland är det svårt att streta emot…Tungan ute

Bergspuman
0

Har en gryta som kan pysa över vid rätt tändgnista!

PMS är en säker utlösare.

Är en blandning av temperamentsfull och tålmodig människotyp.

Blev arg senast igår, när särbon satt för mycket framför min dator, när vi bara ses 1 gång i veckan…

Dessförinnan blev jag arg på torsdagen.

Men jag brukar inte vara arg särskilt länge. :-)

Mammzing
0

Hur man än skruvar på temperaturen så når jag aldrig kokpunkten.
Inte så roligt å inget bra.
Bättre att vara färdigkokt än rå!

Cristine
0

Jag har mycket tålamod, det är ju bara jag själv som mår dåligt om jag får utbrott, men ser jag att någon är t.ex elak mot ett djur då är jag som en gammal tryckkokare som gummiringen gått sönder på.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jag har också mycket tålamod, men om någon utan anledning blir arg på mej…då kokar jag över…Tungan ute

spikes
0

Sällan jag blir arg,allvarlig kan jag vara och med skärpa säga till om det behövs,men aldrig långsint så,ger gärna ett par chanser om det behövs….men blixtrar jag till så kokar jag över fullständigt och folk får inte en syl i vädret förrän jag är klarSkrattande.

Elpida
0

Det ska mycket till innan jag blir arg, visst är jag grinigare ngn vecka i månaden…. Riktigt arg blir jag när jag blir orättvist beskylld för ngt eller om någon ger sig på mina barn!!! Annars är kokpunkten oftast långt borta=)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anders 50
0

Det behöver eldas länge under grytan innan det kokar över för mig. När det sker så är det raka besked och sedan är det snabbt över.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

Det beror på vad det handlar om, men maktens och överhetens trampande på den lilla människan kan göra mig mera förbannad än vad som är nyttigt för mig Rynkar på näsan

Branneli
0

På morgonen ska man låta mej få vara…Oskyldig

Annars finns tålamod…beroende på hur mycket värk kroppen har e´klart Tyst