Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 531 ggr
[Sisa]
0

Dagens hälsning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill så gärna ge en blomma till två personer härinne…

Peter, för att Du verkar vara en härlig och positiv människa…trots att Du får stå ut med så mycket…man undrar hur Du orkar…

Anders, för att Du för ett år sedan slutade snusa…starkt gjort…

Lycka till…med allt!

[GunillaF]
0

Jag hänger på. Två starka karlar är det!Skrattande

evrekaw
0

Instämmer, men vill sammtidigt påpeka att jag tycker att det finns bra många fler än Peter och Anders här inne som förtjänar en eloge! Det kryllar av underbara individer här! Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Jovisst evrekaw men idag är det männens dag. Jag instämmer för fullo i lovsången.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

Lycka till från mig med!

(och instämmer med evre)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[peter54]
0

Tack (eller vad jag ska säga) Skäms

Hur jag orkar? Ja, jag såg någonstans här på LK, minns inte riktigt var, någon som skrev "man har alltid två val" och jag känner väl att ytterst handlar det om just det.

Sedan är det ju som evrekaw säger, alla har sin beskärda del av elände någon gång i livet, ingen kommer undan.

De som tror att de kommer att kunna glida genom hela livet på en räkmacka kommer att bli gruveligt besviken.

[Sisa]
0

# 5

Det är alldeles rätt, det Du skriver…Kram, Ljus och Värme till Dej och Din familj….Glad

[Pirkkolino]
0

Jag lämnar hela buketten på LK. Varsågod både män och kvinnor och plocka var sin blomma från mig. Glad

Pirkko-snigelpiga

[MargaretaA]
0

Naturligtivs förtjänar två av LK;s stadigt återkommande herrar en blomma, var och en på sitt sätt. Glad

Sedan tar jag Pirkko på orden och nyper en tulpan för egen del. jag hoppas att alla andra gör det också! Glad

zabelle
0

Självklart vill jag vara med och ge en blomma till "våra" herrar här på LK.

Zabelle   

Indiania
0

Jag vill också gratulera er två stronga killar!

Tack för tulpanen Pirkko!

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Jag hänger på jag med en blomma var till Anders och Peter..lät nästan som en kastrull sort som finns fast det är Anders& Petter eller vad de heter….Glad

[peter54]
0

Såg nu att det var Elpida som har deviset jag pratade om, det där med att man alltid har två val Glad

AnnL
0

Vill också vara med och fira våra två fina killa Anders o Peter

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Anders 50
0

Man kan inte bli mycket gladare än när man öppnar en sådan här tråd och läser vad ni skriver.

Tack för er omtanke!

Och förse er med blommor från de fina buketterna, det är ni alla också värda!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

hej hallå jag vill hänga med också överalt..hmyyy här med er menar jag..jag han inte komma tidigare..jag har missat lite..glömde bort blommor … o det  var nåt annat också..men får bli nån anna dag…..Hipp hipp Obestämd Va var det inte killarnas födelse dag hmyyyyyyFlört

[Sisa]
0

Jag tar också en blomma ur Pirkkos bukett…och hoppas Ni alla gör detsamma…det är Ni värda…Kyss

chik
0

Sisa!!Bra förslag.-Dom får stå ut med mycket

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Peter o Anders..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Rosenvial
0

En lite hälsning från mig me´

Glad

inisklo
0

#7 Pirkko..det blev lite blommor kvar då  passade  jag på o tog  några med mig,för att hedra min mamma som skulle har fyllt 87år i går o idag är namnsdag.

Dom är fina..stå där på borden…Glad

Jag ska tända samtidit ljus o till mig får den symbolisera värmen o omtanke som alla visar här inne….GLÄDJEN ATT VI ALLA ÄR TILLSAMMANS… DELAR TYP ALLT!Flört

Mammzing
0

Men chik!
Vilket smarrigt tilltugg du bjuder gossarna på!
Såg underbart ut såhär på morronkvisten.

Det är grabbarna väl värda!

[peter54]
0

#18 Ja det där ser gott ut Skrattande Vad är det i?

[Pirkkolino]
0

#20 Inisklo. O vad jag glad jag blev att läsa vad du skriver. Glad Jag tillägger varmt kram med blommorna. Glad 

Pirkko

[MargaretaA]
0

nu blev jag rörd Inisklo - jag hoppas och tror att din mamma blev glad för blommorna Glad