* God Morgon 4/3.*
Godmorgon Chik och alla ni andra 
Chik jag bara ääälskar alla dina tok-härliga bilder
.
jag önskar er en underbar dag !
God morgon Chik och alla LKare. Det ser ut att bli soligt idag..härligt!
Kanske det blir en tur till affären. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorron!
Ska ut och skotta loss bilen från garageporten.
Den nyckna packade snön var så porös så bilen bara gled i sidled när jag ställde in den igår kväll. Den står läskigt nära dörrposten.
Som sonen sa : Tur den är så liten, polarna och jag kan lyfta rätt den!
Annars, det vanliga. Jobbar på eftremiddan och sen två dar till.
Hoppas vädret håller sej utan snö. Är trött på att inte komma iväg till jobbet.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon på er!
Vaknade till en totalt tyst och stilla morgon, solen skiner och bara fåglarnas kvitter hörs… Så rogivande och tryggt och med en känsla av att vara helt och hållet utsövd 
Jag har en känsla i kroppen av att någon viktigt ska avhandlas idag… Har ingen aning om vad, det är bara en känsla. Jag blir så nyfiken på dagen 
Önskar er alla en härlig dag med mycket sol och takdropp!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon!
Visst är det konstigt…fast man är ledig och kan ha sovmorgon, vaknar man tidigt ändå…kanske för att man vill ta vara på dagen…
Gör det…ta vara på dagen!
Ja, Sisa!
Har haft sportlovsledigt barn och faktiskt kunnat unna mej att sova lite på morronen.
Men inte har jag gjort det!
Dessutom har skator och kråkor kommit.
På våren brukar dom alltid börja skräna när solen går upp på morronen.
Det är ett vårtecken från mej!
God morgon.
Hos mig blir det fint väder idag. Solen tittar fram och inte ett moln på himlen. Jag hoppas alla sportlovslediga passar på att njuta!
Ha en fin dag!
# 6
Härligt med vårtecken…vi lurar lite under dagen istället…
God morgon. Här är det ungefär som igår, isande hård vind och runt 10 minus, men ingen sol.

Godmorgon!
Jag förstod att det skulle vara kallt på morgonen (-17) för det var alldeles stjärnklart igårkväll.
Solen lyser och fåglarna kvittrar - skönt!
Tilja, vad spännande din dag låter - berätta gärna om det blev ngt beslut idag =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon, kallt här också.
Vi är kattvakt till en av bonusbarnens och hans sambos katt, Smulan. Våra katter, reagerar så olika på henne när hon är här. Charlie är jätteglad att få någon att leka med medan den stora Maxen morrar och fräser så att hon ska förstå att det är han som bestämmer här. Vet inte vad de gjort i natt, tyst har det varit men Charlie som brukar sova hos mig kom bara en liten stund, sen måste han iväg…
Nu är det dags för jobb igen, och så åka och köpa kattmat någon gång under dagen.
Tilja… spännande att få höra vad dagen gav… 
"Simma lugnt"
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla!
Här är det -6,3 och solen är framme, härligt!
Ha det gott i dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God lunch
Solen lyser med sin frånvaro och det blåser smådjälvar. Stackars mig som måste gå ut 
Jag ser redan fram emot när alla måsten är avklarade så jag kan komma tillbaka under korkeken här med er 
ha en bra dag alla!

Sol, och vinande vind - men den kändes inte så kall lustigt nog! Jag tyckte jag anade ett mildare stråk i den vinden, då blev jag glad :-).
Annars tror jag att jag har snuva på ingående, känner mig trött och har nyst som en galning hela morgonen och förmiddagen. Usch.
Och så tappade jag humöret på jobbet på ett sätt jag gör ytterst sällan, nån gång om året kanske! Men ilskan bara blossade upp, som en nyårsraket!
Men jag tror dagen slutar bra åtminstone…

Tillbaka hemma igen efter förmiddagen på sjukhuset, ECT-behandling… Trött och mör men masade mig ändå ut på en promenad med hunden, det är ju så fint väder, solsken och bara 6-, sånna här dagar måste man liksom bara ta vara på!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Här blåser hårda vindar men solen lyser så gott och värmer(åt minstonde härinne).
Halloj alla Kära vänner….
Är det ngn som vill hänga på och ta en fika i Berlin för där sitter de ute och fikar på caféerna just nu..läste jag i en anna tråd.
Tänk så härligt det lät.
Tog en fika inne vid lilla mor och fick uträtta lite ärenden åt henne, ge fåglarna , gå med hunden. Var så soligt och fint när jag skulle gå ut, men väl ute så försvann solen..typiskt.
#14 Kan va skönt och rensa luft ibland Bergspuma…hoppas dagen slutade bra sedan.
Ikväll ska jag ta emot mina änglar.. som jag ska ha i 5 dgr få se om det blir ngn härlig upplevelse.
Ha en härlig kväll allihopa.
Kram Jile

#15 är du opererad med nu?
#17 Ja jag hänger gärna med till Berlin, där har jag aldrig varit 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#18 Haha ja det låter bra har ej varit där jag heller. Dotter får översätta för hon läser tyska.
#10 & 11
Än så länge har inget "stort" inträffat, men känslan finns fortfarande kvar… känns nästan som om jag är nyförälskad
men det är jag ju inte…
Några småsaker har fallit på plats och jag har fått en ny klient, fått svar på en försäkringsfråga jag hade och har ev. en lokal på gång, tagit mig i kragen och ringt ett samtal som är viktigt… sedan har jag blivit "vän" med en av mina idoler på Facebook
Så lite har hänt i varje fall 
Med ljus och kärlek... Tina

#18 Jo jag är opererad… Men eftersom, jag vid mitt första gynbesök några månader tidigare blev idiotförklarad av en ytterst stressad och otrevlig gynekolog, fick jag gå och ha ont sååå länge… Tills jag fick åka in akut - smärtan vid ett framfall är närmast att likna vid värkar inför förlossning…
Så jag ramlade ner i en depression också, inte min första… Antidepressiva biter inte på mig - så jag får ECT istället, för det funkar.
Det låter så eländigt, men det är ok. Det mest fantastiska med sånt här är när det vänder… Man fattar inte hur fantastiskt det är bara att få vakna på morgonen och känna entusiasm igen över allt man kan göra, istället för att inte vilja stiga upp och vara med alls…
Det finns inget bättre än när det vänder!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

#21 Ja det där med depressionen och ECT visste jag ju och det är kanonbra tycker jag!
Men så hade jag för mig att operationen kunde du ha fått vänta på i flera månader om du haft oftur, så det var ju skönt att höra att du är opererad, allt har gått bra och att du är hemma igen 
Håller helt med dig, det är underbart när det vänder! har ju själv ett par depressioner i ryggen, om än inte så katastrofdjupa… mera "livet är meningslöst och gråt oavbrutet, ingen lust, ingen ork, apati och ingen sömn"…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#21 Jag är glad att det är över och du nu lever livet i possitiv anda Everkaw.
Godkväll!
# 21 Skönt att det går på rätt håll Evrekaw. 
# 17 Hänger också med till Berlin. 
Här har det varit solsken mest hela dagen, men det är kallt. Nu är det -6° o kallare ska det bli i natt.
Har varit och besiktigat bilen i dag. Passa på att åka till Ikea o köpa värmeljus när jag var på de hållet. Sen blev det lite andra varuhus också.
Väl hemma blev det promenad med lilleman.
Nu är det datorn, TV-n o soffan som gäller för resten av kvällen.
Ha en fortsatt fin kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.