Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 569 ggr
Branneli
0

Nu börjar.....

…födelsedagarna att dugga tätt. Glad

Hur är det hos dej ??

Under februari var det 3 firanden.

Idag blir min mamma pensionär, imrgon fyller min svägerska + en kompis, den 4e fylle min guddotter, den5e fyller min kusin & den 6e fyller min pappa år…..sen tunnar det ut litemen det kommer fler födelsedagar under mars .

Cristine
0

Hos mej är det december..lite jobbigt när det är före jul, det känns av i januari.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Har dom flesta som fyller nu från mitten av mars till mitten av maj.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hoppfull
0

Vi har inga födelsedagar i mars och vi är ganska utspridda i övrigt med. Det är båda sönerna i juni och de fyller 18 & 20 i år så det blir väl lite extra men annars har vi det rätt lugnt Skrattande

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Månaderna som jag har flest födelsedagsbarn att fira är Februari, Juni och Juli.

Loucar
0

Hos ligger tyngdpunkten i december sen finns några enstaka i februari, april, maj, juni, juli, september och november.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

inisklo
0

jaa.a vist bli det nån som fyller år i mars,men mest att fira då blir det juni-juli

[Sisa]
0

Ingen månad som är x-tra jobbig. Födelsedagarna är jämnt fördelade…Glad

[peter54]
0

Vi har de flesta samlade under hösten/vintern, ingen alls i mars.

Moa-16
0

I december är det mest. Det värsta är ju att dom fyller så nära julafton. Och, ja, en kusin fyller på julafton till & med. Inte så kul kanske. Han brukar säga "idag kan ni kalla mig för gud" ;) Kanske ska tillägga att han är 10 annars kanske det blir lite udda,haha. Annars är det en del i april/maj. Men jag fyller i mars iaf

Branneli
0

Mina föräldrar kom ner på 11-kaffe denna fm.

Vi ska fira dem+ min guddotter(14år) & så min sambo….mina föräldrar var sjuka när han fyllde 10 februari…allihopa ska vi fira på lördag, här hemma hos oss…Eftersom jag inte kan ta mej någonstans.

Så sönerna gör smörgåstårta, önskan från mormor & morfar.

Och kompisen gör Taikon-tårta, som hon gör varje år när vi firar mina föräldrar.

Vilken trivsam lördag som kommer Kyss

Bergspuman
0

Har fyra födelsedagar i mars, sedan är det ett ganska jämnt flöde till börjav av juli. Väldigt få under hösten. Något fler i december!

Elpida
0

När vi kommit till 2 januari har vi 4 födelsedagsbarn, varav tre fyller den 2:e… från 28 feb - 1 april har vi 7 födelsedagar, det är lite drygt en månad. Sedan klumpar vi ihop 4 i juni under två veckor- resten är lite mer utspridda =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus