Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 481 ggr
chik
0

God Morgon 23/2.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Dagens på dig!!Ja då var det ny dag,

Om du tittar ut så snöar det såå fint..Det är ju en vara som vi inte har set så mycket nu har vi fått så vi kan vara nöjda länge.

Nu vill jag bara önska dig en bra dag.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon Chik och alla andra Glad

Ska följa med dottern med tvillingarna till BVC för 2 1/2 års kontroll,

hon hämtar mig redan 7,45 Tungan ute.

ha en goer dag allaFlört

Cristine
0

God morgon vänner!

Här snöar det inte men det är grått och kallt -25.

Jag skulle inte bry mej så mycket om det inte var för elen, det är inte klokt så de har höjt priset på den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammzing
0

Minus 11.
Så idag är det hyggligt. Inge snö. Får se hur mycket vi får av det nya ovädret som kommer upp över landet.
Fjärrvärmen var paj där dottern bor så jag hade henne och lillskruttan hemma här igår. Jag har ju vedeldning så det fixar sej alltid.
Idag blir det nog skottkärran och vedkörning.
Den värmer många gånger den veden.
Tycker ärligt det är skönt att knalla lite med veden.
Håller kroppen igång och behöver inget gym.

Ska försöka hinna jobba lite.

Ha en bra dag alla!

chik
0

Mammzing..Kan bara hålla med.Där om att gå med skottkärran o veden..Det är något som man lullar i sin egen tackt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Jag har -35 grader idag. Det var inget vidare att promenera till jobbet kan jag säga!!!

Ha en bra dag!

aggeelin
0

Godmorgon på er! Här är det bara -12 grader så det är varmt ute… Skrattande jfr m Gunillas -35, burr… Men det snöar här Tyst och den varan är vi sååå nöjda med så vi vill inte ha …

Sitter hemma och ska läsa en massa litteratur på engelska, och det går förstås men det tar tid. Och paus behövs för att orka koncentrera mig. Snart åter till läsanandet, ska stärka mig med en kopp kaffe till först.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon

Mer snö har kommit i natt, men vi har inte så kallt som ni lite längre upp. Här ligger det på ca -4.

De håller på att byta en trasig fönsterruta på jobbet där jag sitter. Den är 5X3 m så här är rätt "dragit" just nu. 

Ha en bra dag

Zabelle   

AnnL
0

Godmorgon!

Här snöar det inte för tillfället. Kanske det kan bli en dag utan snö.

Ska ringa verkstaden idag. Knappen till tankluckan på bilen har pajat i kylan. går ej att stänga.

Sen blir det promenad och linedance ikväll. Glad

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Indiania
0

Godmorgon på er!

Nej här snöar det inte Chik, det är -9 grader.

Fy vad kallt du har det Gunilla, du gick nog med raska steg kan jag tänka mig.

Ha det så bra som går i dag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[MargaretaA]
0

God morgon

Men fy Gunilla -35 Förvånad 

Ni kanske inte vinner snöligan där uppe hos dig, men väl köldrekorden!

Här har det blivit lite varmare sen i går och det snöar inte för tillfället. Nu får man passa på och ge sig ut och göra det man måste med bilen innan man blir insnöad igen.

Ha en bra dag alla!

Hoppfull
0

Men fy vad du retas chik Flört

Vår skottkärra har pajat av kylan (däcket) så nu får mannen bära ved… han är inte så glad över den övningen kan jag säga Tyst

Snöandet vill bara inte ge med sig så nu får gärna solen hetta till lite och sätta stopp för det här envetna vädret!

Mina söner är ju på Teneriffa med sin pappa och jag såg att vädret där är dåligt och de har det ganska kallt… usch vad tråkigt!! Det är första gången de åker utomlands tillsammans så jag hoppas att vädret är bättre än prognosen säger!

Nu ska jag käka lunch!

Ha det fint i dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Sisa]
0

Hej och godeftermiddag!

Jag har jobbat hela dagen, och kommer först nu. Hoppas Ni alla haft en bra dag, trots snö och kyla. Vi är ju vana nu…Här har temperaturen varit - 13 hela dan, det har snöat…och solen har varit framme…

Eldade också med ved förut…usch, det gillade jag inte alls. Så bekvämt med bergvärme…att ha varmt utan att slippa bry sej…Men…om ni hugger er egen ved, så värmer den två gånger!!!!

Hoppas vi ses härinne ikväll!