Vad skulle du säga?
Till dig - om du fick en träff med dig själv som ung?
skulle du skälla, trösta eller uppmuntra. Eller alltihopa kanske?
Det tål att tänkas på 
Följ ditt hjärta…

Var inte så jäkla rädd för vad andra ska tycka hela tiden!!! Du duger gott som du är!!!! Ta för dig och följ dina drömmar!!
Och puss och kram på vägen hjärtat! ; )
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Huv Hemska tanke…vad man skulle ha sagt….Det vet jag inte…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag skulle nog säga: Var dig själv och ånga på! Lita på din instinkt och din första tanke - den är oftast den riktigaste!
Tänk på vad du äter och var inte alltid så egensinnig.
jag skulle säga; lägg inte locket på och försök förtränga sorger och oförätter, hur ont det än gör just då.. Dom kommer att finnas kvar i dig och göra dig sjuk till slut om du inte tar itu med dom en gång för alla.

Oj vad lätt! Sök hjälp!
Jag mådde så extremt dåligt och var halvdepressiv under hela min ungdomstid på grund av en sjukligt svag självkänsla, och hade verkligen behövt samtalsterapi.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
"Skynda dig snigelpiga att du inte bli påkörd."
Åk hem och hälsa på släkten innan de försvinner.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja just det. Dom kommer inte att finnas kvar för evigt 
Jag skulle säga: Var den du är och visa vem du är, du duger precis som du är!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tro på dig själv Madde !
Amor Vincit Omnia
men det är ju jättebra moa! Du som fortfarande är ung ska verkligen läsa igenom denna tråd mycket noga och tänka på att inte göra samma misstag som oss andra. 

Tror inte ni att man behöver alla de där misstagen för att växa?
Jag har försökt att prata med mina stora barn om sådana saker som jag hade önskat att någon skulle ha sagt till mig (har jag trott i efterhand) men de är ju inte ett dugg intresserade…
De har sin väg att gå och sina minor att trampa på och det verkar som om man bara kan stå bredvid och titta på och sedan finnas där när det redan har hänt.
#15 Jo jag tror att alla måste göra sina egna misstag för att växa.
Vi måste ju också ha något att jamföra med eller hur. Nu talar jag för mig själv så som jag känner det 
jag läste någonstans att det största misstag skaparen gjorde när han skapade människan var att vi blev oförmögna att lära av andras misstag. vi lär oss tyvärr bara av våra egna 
#15 Är det du som har den länken Hoppfull?
#17 Ja det svider nog mer att göra sina egna misstag, kanske det är det som gör det?
Skulle sagt som nillanb och Elpida.
Så har jag sagt åt mej själv hela tiden.
Men ajajaj… Det slirar visst mest….Skulle nog ta och göra så oxå.
#15 Ursäkta jag såg inte den kursiverade stilen först, så klart är det du! 
ja det gör du säkert. och det är av misstagen man lär sig. 
Jag skulle sagt till mig själv att stå på mig! Annars gör någon annan det… Och att våga lita på min egen förmåga.
Zabelle
Du kan, mycket mer än vad dina föräldrar har fått dig att tro… det är ok att försöka klara saker bra. Skaffa en utbildning, du kan.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Det finns endast en sak som jag skulle ändra på, sen vet jag ju inte hur stor påverkan det skulle ha på mitt nuvarande liv.
Har ni sett filmen "Sliding doors"…Den handlar om en tjej, filmen visar hur hennes liv blir när hon gör sina val. En sekvens hur livet blir vid ett val & hur det blivit vid det andra valet….intressant film 
Jaa, sett den - tyckte den var läskigt bra!
Den gav en tankeställare…
ja och i den filmen så fick vi bara se ett val. Egentligen så har våra liv varit fyllda av massor av olika val. Hur hade det gått om vi valt annorlunda både här och där… man bävar inför tanken 
#28 filmen var bra … men jag trodde mig minnas att vi såg två olika versioner? Får hyra den igen och se efter!
Jag vet inte om det jag skulle säga, skulla kunna förändra så mycket, men det behöver sägas!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Jomenvisst, vi gör ju val hela dagarna.
Vissa lättare & andra svårare……
Vissa med vilja & andra som jag jag verkligen tänker mig för…..
KLIPP DIG o skaffa ett jobb…
är ju standardsvaret.*skratt*
det är en bra fråga, ÄN viktigare är om ..jag skulle lyda mig själv idag?
menar,..har jag lärt mig eller ..
frågan är (oxå) om jag vågar ge mig råd så jag skulle ändra på mitt liv (?)
..jag skulle nog bara uppmuntra mig,att gå min väg..ge mig en liten knuff så jag ..tog/tar ..längre steg
upprepa ett ..råd jag verkligen fick
Gå frimodigt fram
de döda
älskar ljudet av steg ..
penke

Var inte så rädd för allting, att gömma sig bakom mamma kan man inte göra resten av livet. Våga vara dig själv, du duger precis som du är.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Om jag hade haft en reko Rektor så hade jag kanske studerat vidare för jag var intresserad av biokemi, men han var jäklig mot mig och kallade mej Taikon för att jag liknade pappa som såg ut som en sydlänning. Han var intresserad av mamma och tyckte inte om att bli nobbad. Jag skolkade sista året och fick inget slutbetyg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#18 Jo det är jag… funderade du över något?
Våga bjuda på Dej själv! Var inte rädd att göra bort Dej…det gör alla! Var bara inte alltför naiv…
Glöm inte bort, att städa undan i Ditt liv…att släppa taget. och ge plats för ännu mer LIVSKVALITÈT! 
#35 Det var ett bra råd Sisa, att städa undan och släppa taget om gammalt för att ge plats till nytt…
Zabelle
Kommer nog göra misstag ändå dock! Finns inga liv utan misstag.