Njutning.
Njutning är en exstas för stunden, men minnet av den kan sitta kvar resten av livet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag kan ännu känna hur melonen smakade som pappa hade i affären och vi åt upp eftersom ingen tordes köpa den… de visste inte vad det var. Jag var nog 7-8 år då.
ja tänk om det verkligen fungerade så. Då behövde man bara äta en chokladbit i sitt liv och sedan kunna leva på minnena 
Du har säkert dofter från barndommen som sitter kvar som mormors bullbak, din mammas perfum, din pappas after shave, en tjärad båt eller något liknande.

Min mormor doftade alltid palmolivetvål jag kan fortfarande känna doften av henne ibland.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
ja naturligtivs.
jag har en rolig historia om det faktiskt. En dag när jag kom in hemma på nedervåningen i huset vi bodde i då, kände jag en bekant doft som jag inte riktigt kunde placera.
jag var sexton år då och utropade till min far;
- vad är det som luktar? jag känner igen den här doften från jag var liten, den kändes alltid från källaren i huset vi bodde i då!
jag fick inget ordentligt svar från min fader.
Inte förrän många år senare när han påminnde mig om denna episod. Han berättade att doften jag kände igen var den som uppstår när man bränner sprit hemma och anledningen till att han svarat undvikande på min fråga, var att han hade viktigt besök just då - det blev väldigt pinsamt 

Ha ha ja det förstår jag. MiN son kokade en gång och då hette den ärtsoppa, jag tror ingen av barnen äter den nu! Åtminstonde inte mina.
# 5 Förstår att din pappa var tystlåten. 
En av mina favoritdofter är när vildroserna blommar. Den doften kan jag känna näsan hela året. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
…..joooo !
*minns*
penke
--*snyft*