Planering.
Är du den som planerar för flera dagar frammåt eller tar du dagen som den kommer?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är en kombination av båda. En del saker måste planeras flera dagar i förväg, kanske veckor, men mycket går att ta som det kommer.
Både och.
Vissa saker måste ju planeras. Annat kan få vara lite mer flytande.
Vad jag skulle vilja ha är dagar med ostyckad tid, där jag kan göra lite som jag vill.
Som det är nu så är det nåt " planerat " varje dag.
Sånt kan reta mej.

Jag är beroende av planering eftersom jag har så extremt begränsad energi. Så planering är A och O om jag ska kunna göra saker överhuvudtaget.
Sen är vi spontana ibland men då får jag ju "betala" för det många många dagar efteråt. Oftast är det ju helt klart värt det, men allt annat får ju stå åt sidan då istället 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Säger både och jag är en mästare på att komma några minuter försent om jag ska träffa nån kompis. Ska jag ha fest eller nåt annat då planeras allt i god tid, men det kanske inte alltid går som jag har tänkt mig tidsmässigt. 
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Beror på vad man gör…då jag jobbar är jag noga med planering, det underlättar. Är jag ledig tar jag mest dagen som den kommer…Sen finns det ju en massa annat man planerar…middag, semester, handla osv…

Jag försöker mer & mer att leva i "nuet", istället för att planera "sen".
Är ett kontroll-freak & behöver släppa på det för att må bättre
.
Sen är det absolut smidigt & lätthanterligt att planera vissa saker/händelser i livet.
Jag söker "lagom" för mej 
Visst planerar jag! Både på lång sikt (mest i jobbet) och på kort sikt.
Fast ibland kan det vara skönt att bara ta dan som den kommer (det kallar jag semester)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Både och … på jobbet är jag redan och planerar för hösten… och det känns skönt att vara ute i god tid. Ska träffa en kompis på måndag ohc det ´känns också roligt att ha planerat. Det går sällan att träffas helt oplanerat, det är mest grannen det går att göra så med…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet