God morgon 10 februari.
Fortsatt kallt snö och hårda vindar för er som bor söderut så ta på er riktit så ni inte fryser. Kallt också i norr med snö det är bara kusten som kommer att få se lite av solen. Glöm inte din kaffe mugg innan du slår dej ner här. Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra 
God Morgon. Jag hann hit en liten sväng ändå 
Godmorgon allihop!
Vilken härlig dag vi har idag.
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
-10 grader och härligt ute.
Ha det så bra idag!
Godmorgon
Här nere i Malmö har det redan börjat blåsa, temperaturen ligger runt 5- och mer snö är på väg.
Det ska bli skönt när man kan byta ut termobyxor, raggsockar, mössor och vantar mot sandaler 
Dagens första kopp kaffe är upphälld
Zabelle
Godmorgon på er!
Det är ljust och fint ute. I dag blir det besök hos min sjuka farbror.
Var rädda om er i dag! Dags för lite kaffe.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sotaren kommer, ska baka och göra lite storkok, jobbar som vanligt torsd-lörd. Gäller att bunkra.
Ett par grader kallt och det kan nog skina igenom några solstrålar.
Ha en bra dag alla!

Här snöar det för fullt. Idag är det utvecklingssamtal med dottern i skolan som gäller.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Godmorgon!
Vilken fin mugg du har, Cristine…Spelar den också…
Här skiner solen på oss idag, -5 grader. Synd att jag ska åka och jobba snart, annars har det blivit en lång vinterpromenad. Men sånt är livet…man får inte alltid som man vill.
Sol, snö eller blåst…Hoppas ni alla får en mysig dag!
God förmiddag
jag har haft sovmorgon och sitter just nu och avnjuter dagens första kopp kaffe. vad det är för väder vet jag inte - snön ligger vit som vanligt och himmelen är också vit, jag undrar vad det betyder?
faktiskt så hörs ett stillsamt fågelkvitter om jag lyssnar noga. Sånt blir man glad av - det blir nog en bra dag idag också 
ha det gott alla!
Godmiddag!
-2° väldigt rått ute.
Blir en lugn o skön dag. Bara att fylla o tömma tvättmaskinen och gå en långpromenad.
Ha en fin onsdag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Antingen är det lugnet före stormen, men här lyser solen just nu och det är helt vindstilla. Härligt när man var beredd på snöstorm 
Zabelle

Nu har det slutat snöa och det droppar från träd och tak snacka om att man får vårkänslor. JIPPI
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

godkväll har haft vajs mrd datorn fungerar nu igen ,nätverkskortfel
Här har det varit fint hela dagen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.