Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 454 ggr
chik
0

God Morgon 5/2.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens på er.

Ny dag nya tag..

Uppe med er.

Ta livet!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon Chik och alla ni andra Glad

Härlig bild !!!

Ja fånga dagen…

tilja65
0

Godmorgon på er!

Fredag idag och jag ser fram emot att äta lunch ute på stan idag med en vän. Annars blir det till att jobba en hel del idag.

Så fin bild Chik!

Önskar er en härlig vinterdag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[peter54]
0

God Morgon. Tittar som vanligt in en snabbis innan det är dags för dagens "treatment".

Igår hade vi nollgradigt här för första gången sedan den 21 december, men idag är det ett par minus igen.

Cristine
0

God morgon Chik Och alla andra!

Ja man anar solen på ditt foto, den vill fram, här däremot är det grått, grått, grått. För mej spelar vädret egentligen ingen roll eftersom jag inte kan gå ut. Dottern har haft en lugn natt efter bilkrock så hon fick inga men och tur var väl det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Jag önskar er en fin dag!

#4 Bilkrock? Förvånad När då?

[Sisa]
0

Godmorgon!

Hos mej är också grått och snön har blivit tung och töig…Mest orolig för den snö, som ligger på taket! Fredag igen, veckorna bara rinner iväg…men skönt att det är helg.

Vad har hänt med din dotter, Cristine…bilkrock..Något som hänt nu, eller något jag missat…

Trevlig Helg Allesammans!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Här år nog solen på gång för himlen är vackert rosa. I dag skall jag till frissan och klippa mig. I kväll skall vi  också träffa vänner.

Tur att det gick bra med din dotter Cristine.

Önskar er alla en härlig fredag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

AnnL
0

Godmorgon!

Fin bild Chik.

Ska åka till Ängelholm och handla lite idag, annars en lugn dag. Promenad förstås.

Hoppas solen tittar fram idag också, i går var det ljuvligt.

Ska i säng tidigt i kväll. ska upp kl. 0400 i morgon för att vara i Ängelholm o ta tåget till Malmö kl. 0602

Ha en skön fredag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

evrekaw
0

Härliga bilder…

Ätit en landstingsfrukost med behag, men jag längtar hem… Kan inte säga annat, trots att alla är så trevliga och vänliga här… Inget är som hemma…

Sedan tänkte jag att… Tänk vad hemskt om man låg på ett sånt här ställe och inte längtade hem… Man ska nog vara glad över att man längtar hem!Obestämd

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[Sisa]
0

# 9

När får du åka hem då…har ju varit länge på sjukhuset nu. Annars hör man hela tiden, att dom är så snabba på att skicka hem folk!

Hoppas du får åka hem snart…hemma är ändå hemma!

Må så gott!

Hoppfull
0

#9 Tänkte samma som Sisa…. kan du inte ligga hemma med mediciner? Jag skulle antagligen skriva ut mig själv, det har jag gjort förr… Oskyldig

Men du har självklart rätt i att det är sunt att längta hem Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[MargaretaA]
0

God eftermiddag

I dag har det varit helt underbart vackert ute. -4 grader och strålande solsken. Det låg dessutom en vacker dimma nära marken så det var en mycket trolsk stämning över nejden. Äntligen fick jag lite fina vinterbilder med snö och sol utan att behöva frysa ihjäl på kuppen!

ha en skön fredag alla Glad

fotokrafs
0

Oj, vilka vackra bilder! Visst det har varit en vacker dag, men skäms på mig.. jag har inte varit ute alls… och inte blir det någon promenad i dag heller, men man kan ju alltid titta ut genom fönstret och se eftermiddagssolen och dricka en kopp kaffe. Här är nollgradigt och det droppar från taken..

Cristine
0

#5 #6

I går kväll vid åtta tiden, hon kom inte hem när hon skulle så då ringde jag hennes mobil och fick prata med polis, brandkår och sjuksyster. Gissa om jag blev nervös tills jag fick veta att hon inte blivit skadad tack vare att hon en stund innan haft ner ryggstödet så hon halvlåg.Glad

Cristine
0

Tack Indiania!Glad

Jättevackert foto Maggan!

[MargaretaA]
0

Ja det var helt magiskt vackert ute idag Kyss