Underkläder
Gillar du att köpa vackra underkläder eller köper du bara något bekvämt.
Många bryr sig inte alls och kan gå med svarta trosor och vit behå!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tycker om vackra underkläder men de ska vara sköna också.
Känner jag mig "fin" ända innifrån och ut så syns det på mig.
Min uppfattning om vackra underkläder är att dom inte är särskilt sköna. spetsar och glansigt tyg är vasst och svettigt om det inte är äkta siden, och vem har råd med det?
Nej jag kör nog mera bekvämt än vackert. Bomull får det bli, men det finns en del hyfsat snyggt på den hyllan också 
Undrar vad gossarna härinne svarar på detta…
Bekvämt går i första hand för mej…håller med Maggan…finns en hel del snyggt där med…

Bomull & sköna, sen kvittar färg.
Bh får jag ta det som finns……pga att jag har stor byst. En gång när jag var i London så måttbeställde jag i en speciell underklädesaffär. De skickade hem 2 st bh…2500 kr…..skönaste bh nånsin !!

Bekvämt ska det vara säger som Maggan det är inte skönt när det sticker, kliar o halkar. O visst kan det bli olika färger man sover ju ändå inte i det så vem är så jäkla intresserad att den kollar in under tröjan o brallorna i vår ålder.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Vad spelar det för roll huvudsaken, bara det går fort att få av dom
hähä får mig att tänka på en gammal dam som sa att det viktiga är inte hur det ser ut, bara det finns något att ta av 

#6…konstigt nummer du fick på dit inlägg 
visst gillar jag tjusiga underkläder som man kan ha på sig då och då och känna sig lite sexig.
He he he ja det var en passande siffra du fick Sven!
Särbon köpte tjusiga franska underkläder som jag sällan hade på mej när vi gick ut för som sagt så stack och rev spetsen.Däremot har jag kvar både ett nattlinne och morgonrock som är 38 år gammla, de är nu för små så dottern använder dem.
..inte vackra, snygga är ..viktigare
o att de sitter bra
det syns ju utåt
om man trivs under.. :- )
o lite in på vad sven-g skriver
¿ vilka trosor är de sexigaste ?
de som är på väg över bak min axel*kasta* *skratt*
den del sanning finns det där
trivs man i dem,blir man ..sexigare
även om de ,inte syns under kläderna..
penke
men,svarta trosor o vit behå..Allldriii då ! *skratt*

Fast det där med snygga underkläder kräver ju en snygg kropp att sätta dem på… så tycker i alla fall jag.
Så jag har tappat intresset helt… förut, innan min kropp slutade fungera på viktsidan, hade jag massor av snygga underkläder och kände mig fin, nu känner jag mig bara löjlig så nu är det bekvämt de enstaka gånger jag ens hittar något som passar mig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag till hör den som skiter i färger.Bara jag trivs.
Men jag hade en period när jag var yngre.Med fina o häftiga underkläder..
-Har en konstig tanke..Bara dom är rena.-Fall man hamnar på sjukan.
--Kom till läkaren en gång.o hade olika färger på sockarna.Det var dom som hängde på torkstrecket.-Pinsamt…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag tycker om sköna underkläder för det mesta i bomull, är däremot noga med färger. det gör inget om det är snyggt heller. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#13 Gör som jag Chik, köp bara likadana vita sockar, man behöver aldrig para ihop dem… bara att ta två i lådan. 
Zabelle
När det gäller underkläder helst svart eller rött. Sen skall ju det sitta bra. När det gäller olika färg på bh och trosa så händer det väl.. fast oftast matchar det eller så har jag ingen bh alls.
Jag tycker om fina underkäder men de ska vara bekväma och rymma hela rumpan t.ex. Med dagens utbud är det inte så svårt att hitta tycker jag.
Själv har jag blivit förtjust i modellen "hipsters" tror jag de heter. Rumpan får plats och de täcker en del av magen.
BH är ett annat problem och jag har det bara för att inte "hänga och slänga på jobbet" och om jag ska på "kalas" annars är det bland det första som åker av när jag kommer hem.
/Maria

jag tycker inte om dom här spets trosorna jag vill ha långkalsong långkalsong ska det var som håller en varm

Jag måste ha en felkonstruerad rumpa för jag tappar dom ifall jag köper hipstermodellen oavsett storlek.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
#19 Haha
Det är väl tur att vi alla ser olika ut…
/Maria
Det mesta går an, men helst inte någon boxermodell!
Vid kallt väder och utevistelse så tillkommer långisar och långärmad tröja i merino-ull.
B-H behöver jag inte än….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jag förredrar bekväm underkläder och som #21 helst inte boxer.
Vänliga hälsningar Stephan
Jag säger som så att jag har inte tid att gå runt och leta efter sexiga, snygga underkläder. Det gjorde jag när jag var yngre, ja då när jag inga barn hade. Nuförtiden är jag glad att jag har bekväma sådana…..Ja skulle det vara som så att man ska ha roligt som man och kvinna
och med småbarn i huset ja då får man ändå ta det hela i mörkret och huvudsaken är ju att de åker av snabbt då man oftast inte har mycket tid…
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Bra argument!
Både snyggt och bekvämt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.