Nyfiken!
vi klär oss mer och mer i byxa, hur går ni till jobbet..byxa eller kjol.Anders och Penke antar jag använder byxa
Peter vet jag använder kortbyxa för jag har sett honom.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Förr det mesta i jeans men det händer någon gång då och då att jag tar på en kjol eller klänning.
Jag älskar kjolar och klänningar, jag tycker de gör kvinnan, tyvärr kan jag inte ha sådana plagg när jag går bort då man alltid måste ta av stövlarna och det kan jag inte för mitt ben. Så n ågon gång när jag ska ut på stan blir det kjol.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag använder i storts sett bara kjol, klänningar eller tunikor och leggings.
Hemma kan jag hoppa i ett par mjukis byxor eller leggings med tunika till.
Det är mycket skönare med dessa plagg än med jeans.
jag använder aldrig klänning eller kjol. Det är byxor eller tights beroende på tillfället.
Jag använder heller aldrig klänning, eller kjol…nästan aldrig i allafall. Har nästan alltid mjukisbrallor och fleecetröjor…så skönt nu på vintern, täckbyxor och jacka utanpå…
Jag hatar att frysa, och fryser inte i onödan. På jobbet har vi arbetskläder, och ska jag någon gång åka bort… får jag väl byta då…
Gillar ha kjol på mej så det blir när jag ska klä upp mig och ska bort. Men På jobb har jag arbetsklädder och fritiden har jag byxor.
Du antar ½(?) rätt,kan bara svara för mig..
på sommaren kan/blir det gärna kortisar
man annars oftast jeans,om jag inte har ett planerat kundbesök
då kan det antingen vara snygg-bralla eller arbetsbyxa.. !
penke
#0 Haha, jag använder inte kortbyxor nu på vintern, fast jag skulle nog kunna göra det om jag ville.
Byxor är, precis som skor, ett problematiskt ämne för mig. Jeans kan jag inte använda längre, de är för smala nedtill och går inte över proteserna.
Jag använder nästan enbart "jägarbyxor" med benfickor. De är tillräckligt vida nedtill.
Jag går alltid i kjol hemma men oftast har jag byxor när jag åker iväg någonstans.
Jag är ju nästan bara hemma.o nu på vinten så går jag i morgonrock
Skoja fast det käns så..
Har på mig efter vad jag skall göra.
Lena.P är jag i verkliga livet.