Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 785 ggr
Cristine
0

Gottegris.

Är du det. Äter du upp hela påsen med godis när du köper en sådan, eller tar du en stor smaskig bakelse när du går ut och dricker kaffe?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Gottegris är jag..Fast jag kan inte äta choklad nu mera..Får så himla ont i magen..Så i bland så struntar jag i det o vräker i mig..Sen blir jag liggand.-Men det är det vert.

Bakelse tårta ja allt som är onyttigt slinker ner i denna kroppen….

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Här är en gottegris till! Tungan ute

Jag har en "gottelåda" på jobbet.. Kan inte ha godis hemma, för maken äter upp det direkt. Det slinker ofta ner en kaka till fm kaffet också. Det blir man glad av Skrattande

Zabelle   

[MargaretaA]
0

Ja fy men jag säger som chik. Det är gott men det kostar så det blir inte så ofta. Jag blir jättesjuk av socker Rynkar på näsan

det enda jag fixar är riktigt mörk choklad och glass. Tungan ute

AnnL
0

Är godisperiodare. Kan låta bli godis länge. Blir jag sen sugen kan jag köpa mängder en dag och vräka i mig. Förvånad Sen mår jag pyton.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Jag är också periodare Ann.Obestämd

[GunillaF]
0

Det är sällan jag har godis hemma. Det blir till Jul, Påsk och andra högtider. Då kan jag vräka i mig.

Tårta och bakelser bara till födelsedag.

Hoppfull
0

Nope, godis och sötsaker är inte alls min grej… jag kan ta ett par godisbitar men sen mår jag nästan illa av den sötsliskiga smaken. Jag gillar salta saker som nötter och chips.

Däremot kan jag blir sjukt sugen på en god liten efterrätt emellanåt, men kan man inte äta vare sig mjölkprodukter eller säd så blir det inte direkt mycket av den varan heller Glad

Fast jag bakade en kanongod kladdkaka utan mjöl till nyår!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Branneli
0

Svårt att låta bli, när det finns…Skäms

Köper jag godis, så äter jag till det är slut. OM jag skulle lägga undan sötsaker, finns det dem som luktar sig fram….& slukar !!

Nuförtiden äter jag endast det som är riktigt gott, förut tog jag de mindre goda sist….

Playja
0

Köper väldigt sällan godis men ibland får man ett ryck…. men äter inte upp allt på samma gång utan tar några godisar då och då.

Mintchoklad är en annan "femma"… kan vräka i mig en halv ask  .. typ stor After Eight. Skäms *jammi* Fast …choklad i alla sorter är mums!  Flört

Cristine
0

Var hittar du alla dina härliga smileys!Skrattande

Playja
0

#10… Lite här och där på nätet… kan inte ha typ smiley central och dyligt då min dator inte gillar det… så jag "snappar" upp mina "gubbs" där jag kommer åt…*s*

Oftast blir det Glitter Graphics där man kan söka på det man ev. är på jakt efter.   

penke
0

..finsmakare då,inte så förtjust i att snabbfrosa plockgodis eller bakelser.."glufs-sölafs-smask"

dumleklubbor är en favorit
just nu har jag en period med mini-daim(inslagna som praliner)
de kan jag ta en tre - fyra stycken efter varandra
men,lååååångsamt låta dem en och en,smälta i munnen,på tungan..*aaaargh* Tungan ute

penke

Playja
0

Åhhh… Mini Dajm är jättesmakiga.. jädrans vad sugen jag blev nu… får sluta läsa i den här tråden något mer…*asg*  Flört

zabelle
0

Det var en kul sida!!!

Zabelle   

penke
0

vågar knappt berätta att ett smaulänskt möbelvaruhus  av o till har mini-daim till försäljning..
en STOR påse för 39:-
eller tre stycken STORA påsar 99:- *suckar&himlar*
tror de är i maskopi med tandläkarna *skratt*

penke

Tom-B
0

En ask Aladin inköpes endast en gång per år. Inför julen.

Eftersom jag kan sätta i mig en ask på max 2 dar (ofta bara en), och därefter känna en viss "bukfylla som inte känns så bra" så undviker jag fler inköp.

Men jag ÄLSKAR askens innehåll!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

[GunillaF]
0

#16 Det är ungefär så jag äter godis! Skrattande

Välkommen hit föresten, Tom-B !Glad

Tom-B
0

Tack Gunilla!

Men jag har deltagit i Livskvalitet förut. Bl a om vad Flugfiskaren kan bidra med till Julbordet.

Kolla det. Där finns både mat och dryck som kan passa även på andra tider än julen. Och det finns tillfälle för frosseri även där.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Cristine
0

Ååååååhhhhh, prata inte om dajmGråterjag har en mil till affären.

Anders 50
0

Jag är ingen godis-gottegris men allt annat smarrigt intages ofta och mycket!

Nu är det ju semlor som är favoriter!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Här är en stor gottegris. Älskar gottis och goda gräddiga bakelser.

Har alltid godis i en skål hemma. Men jag äter inte upp de direkt utan ta lite då och då. Så det varar länge. På jobb har jag också godis som jag tar då och då. Det vet mina arbetskamrater omSkrattande

[MargaretaA]
0

Varsågoda och ta en bit Tungan ute

godis.jpg Godis image by Ti_An

stina63
0

Mumms tack maggan. Där är mycket gott gott i gottgottSkrattande