Nostalgitripp
När jag letade efter bilder på vildpionen, hittade jag ett par bilder från 2003 som väckte minnen. Tänk när ungarna var så små.
Nu är vår lilla flicka 7 år och går i första klass, men på den här bilden är hon bara 10 månader.
Jag fastnar inte ofta på bild, mest eftersom jag inte tillhör den så kallade "fotogeniska" sorten, särskilt inte efter att jag förlorade mitt vänstra öga 1985, men ibland händer det mystiska saker, som att jag faktiskt hamnar på en bild.
Då hade vi en kastrerad hankatt som hette Måns Oscar Bonavena (efter en berömd argentinsk boxare), ibland även kallad "Front du Boef" (den rundnätte riddaren i Ivanhoe) pga sin storlek. Måns var en stor katt som vägde drygt 8 kg.
Han föddes på valborg 1993 och vi tog bort honom sommaren 2005 efter att han drabbats av en höftsjukdom som gjorde honom stel så att han fick svårt att röra sig.
Här är barnen febersjuka och det var inte lätt att få dem glada. Vi byggde lite Briotåg med de nya loken ur serien "Thomas the Steam Engine" (Thomas tåget). De fanns inte i Sverige, jag köpte dem från Kanada.
Nu ligger det Briotågdelar i två stora lådor i garaget. Ludvig och Lovisa säger att de ska sparas till deras egna barn en gång i framtiden.
Snygg man och vackra barn, så trevligt att du delar med dej lite av dina familjefoton.
Det är roligt att få se dej Peter och vara med om nostalgitrippen. Visst går tiden otroligt fort, man tycker att man bara vänt på huvudet ett tag så har barnen rännt iväg och blivit stora. Dina bilder andas kärlek till dina barn, de kan vara lyckliga att de har dej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vilka fina bilder Peter.
O vad glad man är o ha dom.När man sitter där o tittar o undrar vad tiden har tagit vägen..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jättfina bilder Peter. Roligt att se dig också 
Zabelle
Håller med…fina bilder och jätteroligt att du delar med dej, Peter…tack!
Fina bilder Peter! Tack för att vi får se dem!
Tack för att du delar med dig peter. 
Du påminner om någon som syns i media ibland, men jag kommer inte på vem det är just nu….
visst är det härligt att dyka ner i gamla fotoalbum men jag kan få en klump i halsen av det ibland också. Vart tog tiden vägen? nyss var dom små och nu är dom stora.
Men samtidigt så är det ju det som är meningen och stoltheten och glädjen för barnen minskar inte för att dom blir större. 
Tack. 
#11 Nej visst är det lika roligt att se dem idag och fortfarande lika spännande att se hur de utvecklas, men de gamla minnena och erfarenheterna från den tid när de var små väcker mycket speciella känslor.