Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 410 ggr
Cristine
0

Starta om!

Många mister sina arbeten och måste kanske ta vad som finns, något man inte gjort förut. Ett helt nytt liv. Andra har skiljt sig eller gift sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Jag tror att det är jätteviktigt att starta om med jämna mellanrum. Men det behöver inte vara så stora och livsavgörande saker.

Det kan vara att skaffa sig ett nytt intresse eller att lära känna nya människor. Skaffa hund eller katt. Eller ännu enklare att bara möblera om i huset och byta rum. Det finns säkert mera Glad

chik
0

Eller som jag.Nöjd med att bara vara…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Det känns som att mitt liv startade om, då barnen blev vuxna. Plötsligt fick man en massa tid över, att tänka på sej själv och att göra det man så länge velat göra…

Kanske startar man om igen, då man får barnbarn…Obestämd

[GunillaF]
0

Jag har "startat om" ganska många gånger….

Kanhända att det beror på att jag tycker det är så roligt med allt som är nytt. Det är en utmaning för det mesta och jag gilla det!

Skrattande

zabelle
0

Starta om… när det gäller nytt jobb, ny bostad eller nya intressen är det spännande och kul.

Starta om… efter en separation är varken spännande eller kul.. bara väldigt väldigt tungt (för de flesta) men det går!

Zabelle   

Maria
0

Startat om har jag gjort en del när det gäller arbete och framför allt så har vi flyttat ofta och det är spännandeFlört

Kärleken startade för 30 år sedan och jag skulle verkligen inte vilja ha en omstart därTungan ute

/Maria