Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 464 ggr
Branneli
0

Suck...

…tre tråkiga saker på en vecka, nu känner jag att det är dags för positiva nyheter i mitt liv.

I tisdags fick jag en sjukpenning-ansökan från f-kassan, eftersom jag är sjuk. På den står det att jag endast får sjukersättning till 19 mars.

På onsdagen får jag brev från rematologen. Magnetröntgen visar inte så stor del av kroppen, som önskvärt. Ny remiss skickad, kö upp till 3 månader. Ingen ny medicinering förrän röntgen är kollad av läkare.

Idag skulle jag beställa pellets. Företaget som vi skrav avtal med i höstas har gjort konkurs. Nöodea,som varit involverad håller på & kollar detta.  Vad som händer med de 35040 kr som vi betalat in, vet vi inte än.

Ska imorgon ringa de som tillverkar dessa pellets & se om det går & fixa ett bra pris. Fick 4000 kr i decemberlön pga sjukdom. Finns tyvärr inte 10 000 till pellets just nu.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter Kyss

[GunillaF]
0

Usch… det var inget vidare…. Men som du själv skriver: I morron är en ny dag…

Jag kan inte annat göra än säga Lycka till!

[Sisa]
0

Ibland känns det som att livet är så svårt att leva…men det brukar ordna sej. Jag tror det ordnar sej, för dej med…Kram!

Mirjami-78
0

Jag hoppas det vänder…..Skickar en stor kram.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

penke
0

ba´h,med din sorts tur kommer du bara vinna NÄST högsta vinsten i lotteriet….*hihi*

*härligt* att läsa din *GO* ! *ler'

*kramen*

penke

imorgon är en oandvänd dag…

Cristine
0

Styrkekramar skickar jag för att ladda upp dej lite extra!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Det är konstigt att det alltid ska hända flera saker samtidigt. "Stim" som någon kallade det i en annan tråd. Jag har haft ett uselt 2009 där det ena travats på det andra. 2008 å andra sidan var ett bra år så jag hoppas att 2010 också blir ett bra år.

Hoppas att det vänder för dig och att 2010 blir ett bra år för dig också. Saker och ting måste ju vända någon gång!

chik
0

Branneli!!Tänker på dig.Fast det blir du ju inte friskare o varmare på..O så dessa pengar!!!

Jag håller tummar o tår för att du skall komma ur detta stim av olycka…….

Lena som inte vet vad hon skall säga för att du skall känna dig bätre.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammzing
0

Jo, så är det

En olycka kommer sällan ensam!

Just när sånt här händer vill man bara krypa ner under täcket för att sen vakna upp och allt ärnormalt!

Kram på dej!

Branneli
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet du penke & ni andra…..jag hade 10 rätt på tipset i lördags, hela 33 kr i vinst.

Vi tippar ihop med mina föräldrar & min ärade far hade 10 rätt veckan innan…hela 10kronor i utdelning. Hrmm, skulle vilja vara en micromus när han hämtar denna enorma vinstpeng…hehe… Fast han skickar väl morsan för att hämta den.

TACK alla ni som tog er tid & läst & skrev……det värmer Kyss

Som sagt; idag är en ny dag med nya möjligheter

Sen är det väl så att man växer av motgångar, fast ibland behöver man inte all "tillväxt"…Obestämd

[Sisa]
0

Grattis till vinsten, Branneli! Härligt att Du är så positiv, trots Dina motgångar…Glad