Hur gick det....
på nyårsnatten med era djur?
Tålde de alla fyrverkerier och smällare?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här var det lungt hela dagen och ingen smällde något förren strax innan 12 slaget. Då fick hunden lite panik, men katterna for upp i fönstren för att titta.
Zabelle
Min katt gillar inte raketer och smällare. Blir det för kraftigt kryper han under soffor eller sängar.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Här var det inga smällare eller raketer på nära håll. Det som var inne i samhället hördes bara som avlägset muller, så vår katt reagerade inte alls.

Våra fiskar ….kollade inte om de reagerade, faktiskt ….
…men en intressant tanke 
Silver reagera inte ett dugg. Han var med ute och titta. Katten har aldrig reagerat hon sov och brydde sig inte. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Mina hundar har heller inte varit rädda. Men jag vet en schäfer, som alltid kröp ner i badkaret, då det smällde. Skönt att höra, att det gått bra med era djur!
Våra hundar och katter bryr sig inte om det smäller, särskilt inte varghunden. Han lyfte bara lite på huvudet när åskan slog i ett eluttag några meter ifrån honom i somras. Själv hoppade man ju högt av knallen!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det gick bra men häromkvällen var det en helikopter el liknande ljud ute i träsket (läs naturskyddsområdet) Maxen katt var orolig för det konstigta ljudet…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet