Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 728 ggr
Cristine
0

Hur gick det....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

på nyårsnatten med era djur?

Tålde de alla fyrverkerier och smällare?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Här var det lungt hela dagen och ingen smällde något förren strax innan 12 slaget. Då fick hunden lite panik, men katterna for upp i fönstren för att titta.

Zabelle   

Indiania
0

Min katt gillar inte raketer och smällare. Blir det för kraftigt kryper han under soffor eller sängar.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[peter54]
0

Här var det inga smällare eller raketer på nära håll. Det som var inne i samhället hördes bara som avlägset muller, så vår katt reagerade inte alls.

Branneli
0

Våra fiskar ….kollade inte om de reagerade, faktiskt ….

…men en intressant tanke Obestämd

AnnL
0

Silver reagera inte ett dugg. Han var med ute och titta. Katten har aldrig reagerat hon sov och brydde sig inte. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Mina hundar har heller inte varit rädda. Men jag vet en schäfer, som alltid kröp ner i badkaret, då det smällde. Skönt att höra, att det gått bra med era djur!

Anders 50
0

Våra hundar och katter bryr sig inte om det smäller, särskilt inte varghunden. Han lyfte bara lite på huvudet när åskan slog i ett eluttag några meter ifrån honom i somras. Själv hoppade man ju högt av knallen!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Det gick bra men häromkvällen var det en helikopter el liknande ljud ute i träsket (läs naturskyddsområdet) Maxen katt var orolig för det konstigta ljudet…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet