Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 509 ggr
Cristine
0

Nöjda.

Är alla nöjda och belåtna?

Jag är det och tycker nu att det är skönt att stressen är över och att vardagen är på gång igen.

Jag är glad över att ni som arbetar har 2 dagar kvar att vila på, så passa på att lata er så mycket det bara går.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag är nöjd och ganska belåten men kommer att successivt bli mer o mer belåten i takt med att alla mina barn kommer hemöver. Alla har firat jul hos sina respektives föräldrar. I kväll kommer dottern m familj och imorron har jag hela "högen" hos mig.

Dotter och söner med familjer. Då blir det tjo och tjim och livat i holken!Skrattande

zabelle
0

Mycket nöjd och belåten! Julhelgen blev precis så mysig som jag hoppats. Vi har traffat alla barn, barnbarn, syskon och svärmor och ätit gott.

Jag är ledig ända till den 4:de januari så jag har en hel vecka kvar att koppla av och njuta av ledigheten.

Zabelle   

Cristine
0

Så härligt det låter att ni båda är nöjd, visst är det roligt att ha alla omkring sig. Skönt att du har ledigt så länge Zabelle.Glad

Loucar
0

Det har varit en lugn o skön jul, juldagen var vi hemma och hade slappardag innan det var dags o träffa min brorsdotter och hennes familj som inte var med på julafton. Då fick jag veta att barn nr 2 är på gång där, så roligt för dom tycker jag.Glad

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Anders 50
0

Här är allt till belåtenhet, förutom att alla byxor har börjat krympa… svårt att få dem att räcka runt.  Flört

Jag tar långledigt, har satt andra i arbete!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Rosenvial
0

det är verkligen ett gissel det här med "krympta" byxor man köper rätt storlek men plötsligt en morgon så passa dom inte längre…och oftast inträffar det i december också…jag har cylinda som ska vara sveriges bästa tvättmaskin…kan reklamera kanske :)Vi är så många i mitt område som har behövt uppleva detta gång på gång.

Cristine
0

Mina kläder har också krymt men jag tror det är för det regnat så mycket här..det är så fuktigt i luften.Obestämd

Maria
0

Jag är fantastiskt nöjd med Juldagarna. Vi har haft det så lugnt och skönt och för en gångs skull haft lagom med mat som faktiskt är slut.

/Maria

zabelle
0

Har passat på att jogga långa rundor varje dag med min hund nu när jag varit ledig, så här passar kläderna fortfarande och konditionen börjar komma tillbaka efter min envisa förkylning.

Zabelle