Färdig?
Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i kärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrar i riset, har klätt granen med nybakade lussekatter … eller var det de vi skulle ha haft för två veckor sedan… ?!
Strunt samma, huvudsaken att jag har järnkoll på allt. Snart klar och inte ett dugg stressad.
Trevlig midsommar på er! 
Haaaaaaaaaaaaha ha ha, ja ja ungefär så är det, ändå är det inte här man firar julen, jag ska bara göra några rätter för att ta med.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vi ska snart klä granen, skinkan står i ugnen och sprider en härlig doft, det är nog det första med skinkan som är godast… sen ska jag göra en härligt god julsallad imorgon förmiddag…
Det är trevligt med jul, känner mig nöjd 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
jag är precis klar och det är så skönt. Ryggen värker men man får trösta sig med att det är ett år till nästa gång 
Förra året tyckte vi att vi hade vår godaste skinka någonsin… i år blev det en flopp
vi som laddat upp med god och och en liten snaps som vi delade. Vet inte vad skinkan var gjord av men konstig konsistens och smak hade den. Sambon var mest besviken, för honom är skinkan mycket viktig… för mig är det den första smakbiten som är den godaste… hmmm
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här är vi jättefärdiga!
Den obevakade skinkan försvann i ett jätteglufs! Den enda goda nyheten är att vi har en skinka till.
Här kommer bild på proppmätt skinktjuv som tyckte att min säng var ett bra ställe att dra sig tilbaka på efter lyckat "fiskafänge" 
Sens moral; har du stor hund i din närhet - låt inte maten ligga framme! 
Ojojoj…..
Hi hihiiiiiiiiii!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.