Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 597 ggr
Cristine
0

Sex

Om sex är så naturligt varför finns det så många böcker som förklarar hur det ska göras?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Därför att vi ska lära oss så många konstiga ställningar. Så invecklade att vi måste ha instruktiner och ritningar. Obestämd

Lite skoj och lite sanning var det jag nyss skrev men jag tror att det säljs många böcker pg av människors osäkerhet.

Gahella
0

Därför att vi gjort det onaturligt, kanske?;)

chik
0

Jag säger bara Grottbjörnen!!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

#0 Ja visst är det knäppt med all literatur. Det är ju så naturligt när kärleken är med. !

" Var nära naturen - var när dig själv "

[peter54]
0

Va!? Finns det böcker? Flört

Utöver sexualupplysningen i skolan, som jag för övrigt tycker är bristfällig, behövs det knappast några böcker för att människor ska klara ut sitt sexliv.

Om det finns någonting kvar av medfödda förmågor hos arten människa, så är det hur fortplantningsprinciperna fungerar.

För att närmare förklara varför jag tycker att sexualupplysningen i skolan är bristfällig, så bygger jag min inställning på hur jag uppfattar ungdomarnas insikter i frågan.

En del av dem har liksom ingen kontakt med kroppen nedanför midjan. Det värsta exemplet jag har hört var en 16-årig tjej som sökte för värk i underlivet och när läkaren undersökte henne så visade det sig att hon hade en rejäl klump toapapper uppkörd i slidan.

De hade inte haft någon kondom och tog toapapper istället. Papper är organiskt och det ruttnar ju, så läkaren höll på att dimpa i golvet av stanken.

aksaz
0

ja det kan man ju undra ,det går förståss långt tillbaka i leden ,plötsligt kände sig neadertalarna blyga eller ?

Bergspuman
0

Tja, sex säljer. Krasst och simpelt.

Cristine
0

I varje dags och kvällstidning finns en rådgivare, inte fanns de när jag var ung och det har gått bra ändå…Skrattande 6 barn!

sven-g
0

Sex barn eller sexbarn???

Cristine
0

Både och!Skrattande

sven-g
0

Tur att man gått ur aveln, men sex är inte dumt om man har rätt partner. Det är en himla skillnad på att älska och knulla, om man gör det första kan man nå himmelska höga höjder. Synd att det blir ganska sällan åka hälsa på fjällan.

Cristine
0

Men du tycker ju om att resa SvenSkrattande

sven-g
0

Hos mig finns det ju en kille som jag bor ihop med, där finns ju ett djäkla intresse, damerna kommer långväga ifrån och betalt för var gång. Livet är bra orättvist.Flört

penke
0

såklart..det är ett intressant ämne.. Tungan ute

fast,alla böcker o likn. kan göra det mer "tekniskt"
(som kan ha sina ljusa sidor..) Skäms

MEN,stirrar man för mycket i manualen
tappar man ju *känslan*(kärleken)
den,är ju den utimata resan *ler*

penke