Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 437 ggr
Cristine
0

Vad köper jag?

Den eviga frågan varje jul. Svårast tycker jag det är till tonåringar så jag gör det lätt för mig och köper presentkortet "På stan"..där kan de gå själva till vilken affär som helst i stan,eller spa, frissa ja lite av varje. Jag tycker det är jättebra för jag kan beställa dem på nätet och ungdommarna är jättenöjda.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

Vi brukar oxå köpa presentkort till ungdomarna. De blir glada och själv löser man ett nästan hopplöst problem annars.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

solblomman47
0

Även presentkort på bio är popis.

Bergspuman
0

Svårast är det faktiskt att hitta på presenter till gamlingar!!! De har ju allt, och har förmodligen hunnit få allt genom sitt liv. Vad ska överraska dem?

Men jag har några klassiker som jag alltid ger till farsan, ett hemgjort godis som är hans favorit, och så franskt vin och sånt som har med Frankrike att göra. Det brukar gå hem…

[GunillaF]
0

#3 Det kan bero på vad de är intresserade av men teater eller revybiljetter brukar vara trevligt!

Hoppfull
0

Jag har det nog lättare, jag köper nästan vad som helst som inte de får tag på däruppe i den mer extrema glesbygden. Mina föräldrar har 30 mil till närmaste riktiga stad så de blir lyckliga för väldigt många olika saker.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

Mamma älskade kläder och pappa whiskey så med dem hade jag aldrig problem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Loucar
0

Att få allt kaffe-/matbröd bakat till jul är något som många gamla uppskattar när de själva inte orkar längre.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

[Asta]
0

Jag tänkte köpa ett gäng trisslotter till mn gamla mamma. Hon gillar lite spel och dobbel.

solblomman47
0

Lite finare kaffe o te nån fin (hemgjord) julgotta mm.