Jag hoppar in ....
…en snabbis & kollar senaste inläggen…..Underbart att se att vår Cristine är tillbaka "i matchen"….känns tryggt !!

Kul att se dig Branneli!

Borde kanske vara lite social mot min sambo…om sitter i soffan mittemot….& engagera mig i hans samtal med mig(!)…som bygger på reflektioner från "på spåret"..
Men jag kollade en snabbis på en tråd hos grannen "kolhydrater"… känner mig fortfarande upprörd (negativt) av ett bemötande…… Jag ville endast dela med mig av min erfarenhet i en pågående diskussion. Blir mycket illa bemött ( min uppfattning)….
Tack Gunilla, för välkomnandet
…..ska skaka av mig denna känsla, sambon eller ni som läser detta…..har inte gjort mej nåt illa !!
Pust….utandning……inandning….snart klar…
Ställer datorn på pallen bredvid mig en stund….& sneglar på datorn emellanåt…
Nu känns det redan lite bättre…..
Tack gulliga du, men vad sjutton kan du ha sagt som fått sådant bemötande du som är en så härlig person!
Skickar en lungnande kram!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tack Cristine *blinkar med ögat & ler*
Delade (kort & koncist) med mig av vissa erfarenheter av sjukvården. Inget översvallande åt nåt håll.
Bemöttes med ett riktigt otrevligt svar….(som absolut inte var förväntat…svar…alltså)
Bet ifrån, vänligt men bestämt & lämnade denna tråd.
Jag upplever att i detta forum, delar man med sig & får goda energier i de flesta trådar……host…ibland finns det trådar där man får "spy galla"….men då över något som hänt i sin miljö "hemikring"….
Jaja….nu är jag lugn & fin igen
Här får du lite Lavendel att lukta på om du blir upprörd igen!

ljuvlig doft
….tackar & kramen på dej…..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 6 Det är tur vi har LK att vända oss till när vi blir illa behandlade på andra sajter. Härinne är alla så goa och fina tycker jag.
Kram på dig Branneli!
Zabelle

Kramen på´re zabelle & tack för omtanken.
Har aldrig blivit bemött på detta vis i "datorns välrd" förut. En erfarenhet rikare.
Man ska ju lära sig nåt nytt varje dag
….så även idag !
Härinne på LK finns allt, trams & flabb & allvar & mm mm. Underbart !! Trivsel
.