God morgon 17 dec
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gatan utanför huset är så full med snö så jag kommer förmdligen inte ut med bilen. Tur att vi avbokade besiktningstiden i dag - flera långtradare har kört av vägen på E4 mot stan, så det hade blivit en besvärlig resa med kärra och allt.
Gubben ringde just. Pendeltågen är inställda så det blev ersättnigsbuss i morse. han kom till stan men sedan kom inte bussen heller varken framåt eller bakåt. han beslutade sig för att promenera de sista kilometrarna till jobbet. Sånt är läget i östra Sörmland 
Ha en kul dag med snön alla! 
God morgon..fortfarande problem med att komma in
har suttit en timma, så försvinner jag igen så vet ni vad det är. Här är också vitt på backen men inte alls som det brukar vara så nu gäller det att hålla humöret uppe.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Var rädda om er i snövädret #1 Vilken fin hund du har. 
Här skall kaffet på nu så jag vaknar till.
Önskar er alla en härlig dag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
nämen… jag trodde Telia hade hjälpt dig?! 
Godmorgon 
Här blir det till att göra jul köttbullar och lite annat julstök under dagen.
ha en riktigt härlig dag
Ja det trodde jag också!
Jag har fått nytt urtag och de mätte inkommande MB allt var frid och fröjd, men så kom jag inte ut ändå. Han ska komma tillbaka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon.
Jag hade inga problem att ta mig in nu, men igår kväll var det stört omöjligt.
#6 Stackare krånglar det ännu !
Godmorgon,
här krånglar också datorn emellanåt. Låser sej och det går inte att göra nåt. Måste starta om den, för att komma härifrån…Det är vad jag alltid sagt, man kan inte lita på datorer till 100%…
Inte så många minus ute, men isande vindar gör att det känns mycket kallare, än vad det är. Så är det att bo vid kusten!
Hoppas Ni alla får en fin torsdag, gå försiktigt i halkan!
God morgon alla!
Så jättebra om hela Sverige blir ett vinterland till julafton
Åk i tid, så att inte vädrets makter stör er vanliga ordning *ler*
# 1 Vacker och glad voffsing du har
/ kram Spanaren
God Dagens på er.
Fin musik man har o lysna på när man läser era inlägg.Ja snön är ju något som vägverket är lika förvånade över varje vinter
iFokus bråkar väldigt mycke.Kan stå ERRO när man skall sända..Har varit så hela vekan.-Tråkit…
Pratade med Fee Hon har bara 29- huva mig.Saknar henne här..
Ja då önskar jag er alla en fin dag.
Zebell.Vilken fier vove du har…
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 11
Chik, du ger mej huvudbry…Vad står det på din bild….

Godmorgon!
Här är det fyra ynka minus och det känns som när det är -15 "hemma". Men vi är alla lyckliga över det vackra vita även om maken svor en och annan ramsa i morse innan han kom iväg… 
Snön vräker ner här fortfarande och jag håller tummarna att den får ligga nu en vecka åtminstone!
Dottern gick direkt ut i morse, hon käkade sin frukost ute på trappan medan hon lekte i snön, helt underbart att se 
iFokus stökar för mig med… har inte suttit här så mycket då det inte vill sig riktigt.
Ha en bra dag i snön allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon allihop!
Stackars er som har krånglande datorer! Härligt med all snö, men det är inte lika härligt när man ska ut i trafiken.
Ha det gott allihop i julstöket och njut av dagen 
Med ljus och kärlek... Tina

Hos mig är det inte datorn som strular utan ifokus… men du kanske tänkte på Sisa och Cristine 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Go´förmiddag.
Sent om sider kommer jag in här idag.
-26 grader just nu……. Vad jag tycker om kyla…inte!
I gårkväll efter kl 22 gick det inte att komma in på iFokus så det är nog här det är nått fel.
#11 Chik. Visst står det god morgon på de två översta raderna på din bild?!
Ha det så bra idag!
God Förmiddag!
Södra Halland har ett par cm snö - 4,2° och pinblåst så det känns som det är mycket kallare än termometern visar.
Efter flera dagar av förberedning av julmat blir det en vilodag idag. Ska bara åka o handla lite under dagen.
Ha en skön dag i snön o var rädda om er. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag!
Fy 17 så kallt ni har det.
Här i Portugal/Sagres är det just nu +16, fullt solsken och ingen vind.
Detta är ett riktigt blåshål, så surfarna far hit för det är oftast fina vågor. Tyvärr inte i år.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!