Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 499 ggr
Cristine
0

God morgon den 9 dec.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så är vi mitt i veckan. I morgon måste jag ut och handla igen! Usch! Om jag bara slapp. Får ta det med jämnmod!

Ha en bra dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tilja65
0

Godmorgon!

Sitter här och förhör sonens läxa en sista gång innan det är dags att åka iväg. Det är rättstavning och han är så duktig Glad

Ha det fint allihop!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

nillanb
0

Godmorgon alla Glad

Jag förhör dottern på 3ans och 4ans multiplikations tabell,

det går som en dans… snart är det dax att fläta hennes hår.

Ha en härlig dag

[Sisa]
0

Godmorgon härinne,

Har barnasinnet försvunnit? Så kände jag, efter min runda på stan igår. Jag tänkte tillbaka på min barndom och på skyltsöndagen. Då fanns det levande tomtar, som gick runt och hälsade på barnen. Innanför skyltfönstren låg olika, spännade leksaker, avgående tåg och rörliga dockor. Då var det julskyltning för barnen, nu går allt ut på pengar…

Så fick jag gnälla av mej lite, denna morgon. Jag hoppas i allafall att jag får en bra dag, utan gnäll. Och det önskar jag er alla också!

Kram från Sisa

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Har barnasinnet ev. försvunnit, så då får vi hjälpas åt med att behålla det /kram Spanaren

[GunillaF]
0

God morgon.

Ha det så bra idag!

zabelle
0

Godmorgon

#3 Var och handlade på Burlövs center i helgen och det var fullt med "levande tomtar" och andra utklädda figurer som gick runt och pratade med barnen. Det var riktig julstämning där. Mysigt.

Försökte kurera mig med Cristines huskur igårkväll. Godare grejer har jag fått i mig… men jag somnade gott.

Vaknade vid 5 snåret och var ordentligt varm, inte av feber utan av att två katter och en hund låg i min säng. De gör ofta så när jag är sjuk. Är fortfarande ordentligt förkyld, men feberfri. Hoppas på att klara denna arbetsdagen också.

Ha det gott idag och sköt om er ordentligt!

Zabelle   

[MargaretaA]
0

God morgon

Tidigt uppe i dag för soonen behövde skjuts med bilen. Det är bra då kommer man upp. Kaffet i koppen äggen på spisen. Frukost är alltid en bra början Tungan ute

God fortsättning på dagen!

morning-2.jpg God morgon image by Laugh_01

Hoppfull
0

God Morgon på er!

#3 Håller med dig om att det förändrats… så vi undviker stan och den kommersiella yra som pågår där… vi skapar vår egen julstämning med julfilmer och myspys istället.

Tösen hade så bråttom idag, de skulle spela upp sitt julspel för hela skolan och skulle vara ombytta och klara i god tid Glad

Idag ska jag till en ny kiropraktor… skönt, nu kanske jag kan få någon minut/dygn utan smärta. Det vore en fördel Glad

Ha en riktigt bra onsdag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

God morgon alla!

Hoppas ni får en dag fylld av glädje och barnasinne! Glad

Håller tummarna för dig Hoppfull att din smärta skall bli borta. Flört

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

AnnL
0

God Morgon!

Ännu en gråmulen dag med inget regn.

Hoppas på att få nytt programvred till tvätt maskinen. Det är snart en vecka sedan den beställdes. Tvättkorgen håller på att svämma över. Rynkar på näsan

Ska göra grönkål idag och lägga i frysen.

Ha en bra onsdag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

God Dagens på er!!

Barnasinnet kan jag hålla med dig Sisa..Fins inga små barn bara mindre vuxna..Flört

Önskar er alla en bra dag. Sjuka o Friska.

Maggan vilken mysig bild!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Farwuq
0

God morgon alla!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Hoppfull
0

#9 Tack gulliga du! Det var en bra och intressant behandling! Hoppas att jag får bra resultat av den med! Kram!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Sisa]
0

Nu blev det så tyst igen…Godnatt Ni alla, som inte somnat ännu…

aggeelin
0

Inte somnat, önskar er en god natt, imorgon ska jag göra marinerad kyckling till en liten vägföriningsfest som vi ska ha på fredag kväll…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet