Radion.
Lyssnar du fortfarande på den?
Den har blivit bortvald av många.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
På helgerna brukar jag ha radion på hemma i köket.
Jag lyssnar ofta på radion. På kvällarna tycker jag om att lyssna på karlavagnen om det är något intressant ämne.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag lyssnar på radion när jag städar och när jag lagar mat.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Rix morgonzoo håller mig sällskap från kl 6 fram till 10 på fm.
Zabelle
I bilen lyssnar jag på radio, oftast P1, men ibland Rix (byter kanal så fort "äckelFylking dyker upp), Lugna Favoriter eller P4 Uppland.
Jag har radion på, men jag lyssnar egentligen inte. Utan den går i bakgrunden.
Men ibland så är radion ett jättebra hjälpmedel för att förstå vissa saker som händer i mitt liv. För när det är nåt speciellt som händer i mitt liv så reagerar jag på låtar och får på det viset också vägledning till hur jag ska göra.
Radion står ofta på och då är det Radio Väst jag lyssnar på om inte jag lyssnar på cd skivor.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Radion kan jag inte vara utan.p4 radiohalland..O det är spöstraff för den som ändrar den…
Karlavagnen är nu på fyran o det är oftas väldigt bra o lysna på.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag lyssnar på radion nästan hela dagar. Vilken kanal…vet inte…Men jag vet, att min dotter alltid byter kanal då hon är här, och sen glömmer bort att byta tillbaka, innan hon går. Tar länge innan radion spelar det jag vill höra då…
…bara varenda arbetsdag..P-ett skval ..
ömsom guldkorn,ömsom ..bakgrund. :- )
ibland när jag kör bil långt,kan det vara ..skönt/ok med "div. musik"
om jag inte har, Vald med mig.
penke
Jag har spelat in på datorn det jag vill lyssna på, så radion använder vi bara som skivspelare ibland.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vi bor i radioskugga så det enda någorlunda lyssningsbara vi får in här är Lugna Favoriter. Det är okej ibland men lite väl lugnt i längden. Men det är egentligen lätt fixat med en sladd från datorn till stereon. Då kan man lyssna på vad man vill via nätet 
Hemma är det minst en radio på hela dagen och i maskinerna på jobbet är det radiolyssning mesta tiden.
Vid jobb hemma som kräver hörselskydd så blir det hörselskydd med radio i.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag lyssnar på P3, musik och humor, prat och musik blandat, radion är viktig, det är också nyheter och engagerande program bl a om resor i olika världsdelar och hur människor lever där, tycker om att skapa mig egna bilder
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet