God morgon 7 dec.
Här ser ni en som ramlat ur soffan. Katterna trängde ut mej.De vet att de inte får sova med mej, men på morgonkvisten smyger de sej upp, och det blir trångt kan jag lova.Kaffeskål på er och ha en härlig måndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och ni som ännu inte vaknat 
Här möts vi av en regnig måndagsmorgon…
ha en bra dag alla
Godmorgon
#0 Mysigt att vakna av att katterna ligger och spinner, men de kan ta förvånansvärt stor plats.. och man håller värmen
Jag har ju redan varit igång och jobbat en bra stund så nu är det fika.
Ha det gott idag
Zabelle
Godmorgon allihop!
Då var det en ny härlig vecka, men tänk om man kunde bromsa lite nu så att tiden fram till jul inte går så fort 
Önskar er alla en trevlig måndag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon alla!
Ja se dessa djur, vad gör man inte för dem 
/kram Spanaren
God morgon på er!
Efter tredje kaffemuggen börjar jag få upp ögonen. Prommenaden till jobbet hjälpte till en aning!
Ha det gott idag.
Godmorgon!
Hoppas ni alla får en fin måndag! Stressa inte utan ta det lugnt! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God Morgon!
Här är det mörkt och regnet öser ner idag… så det blir en stillsam innedag.
Ha en skön måndag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon!
Idag blir det en heldag i varuhusen. Wäla, Ikea, Citygross och Ängelholm. 
Behöver fylla på frysen till jul. Köpa värmeljus och lite annat småt o gott.
Ha en fin måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God middag!
Inte mycket att rapportera. Den är måndag och den grå filten ligger tung över nejden 
jag tror jag tar en kopp kaffe till.
Grattis till er som har något roligt/nyttigt/spännande/intressant att göra idag 
Hej alla, snälla Ni!
Tittar in här och ska skriva några rader under "Dagens", men kommer helt av mej…Visste inte att Ni visste, att jag fyllde år igår och blir så rörd för alla Era grattishälsningar. Hur kunde Ni veta? (eller chansade Du, Gunilla?)
Hade en jättefin födelsedag, fick massor av fina Julblommor och en del presenter…Jag som slutat fylla…På eftermiddagen var vi tillsammans med våra barn på Julmarknad, och sen åt vi Julbord. I en liten by vid havet, en bit härifrån.
Massor av Ljus, Värme och Kramar till Er, och till Alla Andra som gjorde Min Födelsedag, till vad den blev.
Sisa
#11 Som jag svarade i "din tråd". Vi är kanske en aningen mediala! 
# 12
Jag tycker Ni är otroliga…
#13 Om jag ska vara ärlig…. du skrev det i någon tråd för länge sedan och eftersom jag sitter med en almanacka framför mig på skrivbordet så gjorde jag en anteckning i den. Det var därför jag inte "kom ihåg" det förrän i morse när jag kom till mitt arbete.
# 14
Då vill jag erkänna, att jag gjorde samma sak en gång då du skrev i en tråd. Man skulle gissa födelsedatum på en baby, du skrev "…hoppas det blir då, för då fyller jag…" typ…
Ibland är det bra att vara uppmärksam, även om jag inte väntat mej detta. Uppmärksam, eller medial…Tack Gunilla och
Kram till Dej! 

Godkväll i stugan… dagen har som vanligt gått fort, jag undrar när en dag sist gick långsamt… Jag har varit upptagen hela dagen så lite eget jobb på slutet… skönt att komma hem till katterna som blir glada och så hussen förstås som varit och tittat på nya cd-spelare, vår håller på att gå sönder tror han.,..
Nu ska jag ta hand om disk och tvätt, ska roa mig ordentligt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Får väl önska er en god natt!
Har nu anlänt till Vila do Bispo i SV hörnet av Portugal. Finns bara Sagres kvar, och svänger man höger innan man kommer in i den stan, kommer man ut till fyren São Vicente. Där tar Europa slut!
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

#18 LÅter ljuvligt!
Vart ska du fira jul?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.