God morgon 6/12
Godmorgon…vilket härligt välkommnande!
Sitter här med mitt kaffe och de två ljusen tända nu är nästa anhalt lucia.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er!
Åh, vilket fint julkort Cristine! Sitter här och njuter av frukosten och tända ljus. 
Önskar er alla en trevlig 2:a advent!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er 
Tack gunilla, Cristine och Tilja!!
Vilken morgon ni ger oss

Ha en härlig dag
Godmorgon, ännu en mulen dag som det är att förvänta den här tiden. Ska försöka greja lite inne i huset och på em är det konsert på stortorget i Örebro "O helga natt", en tradition som funnits i några år. Om ni har tid och lust så kan ni se det i tv på julafton kl 20 (vet inte vilken kanal).
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmiddag
Har passat på att vara ute och lekt med hunden i flera timmar nu på fm. I em blir det julmarknad i byn.
Sköt om er allihop
Zabelle

Gomiddag alla goa och glada….För en kan ju inte vara annat när en tittar ut och det regnar och gråaste grått….äsch man ska inte låta vädret påverka en.
Har tänt andra ljuset och sen ska det bli godisletade för mina hundar. Lagt ett spår till dom ute *ler* så det är bara och klä på sig och hundarna med och ge sig iväg…..krama om varandra riktigt mycket

God middag!
Tack för vackra och roliga bilder.
Önskar er alla en härlig 2:a advent
Toyan
God middag.
Det blev en alldeles för lång sovmorgon i dag, så man inte ens börja med dagens uppgifter innan det är mörkt igen 
Men ryggen är bättre tack och lov, så nu blir det en promenad i gråvädret om en stund.
ha en skön 2:a advent 
God eftermiddag!
Har varit och handlat på förmiddagen. Ska ut med Silver i skogen om någon timme. För övrigt blir det en lugn söndag.
Var rädda om varandra och njut av den andra advent. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God Eftermiddag!
Här är det strålande skönt ute och vi har gått en promenad mannen, tösen, vovven och jag. Sedan har vi gjort marsipangodis och nu ska vi strax adventsfika lite, mannen fyller år med men firades i fredags.
Ha en riktigt skön andra advent allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tittar bara in och vill önska er alla en fortsatt trevlig andra advent!
" Var nära naturen - var när dig själv "