Er bästa Julklapp.....
Jag har inte fundera så mycket på vad jag skulle vilja ha men jag blir himla glad över att få böcker.
En trissvinst på minst 10 000/mån i 10 år. Gärna mer 
Sedan skulle jag bli jättelycklig om min yngsta dotter inte måste jobba och kan komma hem till jul 
# 2 Trissvinsten skulle jag också tycka var en bra julklapp. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Fin bild.Den gillar jag.
Ja en vit jul.
o så en liten lott….5mille..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Den bästa julklappen för min del är att slippa julklappar. Jag fullkomligt avskyr julklappsutdelningar och sådant.
Jag håller på trissvinsten!!
Önskar mig alltid en "mandelmassenasse" (marsipangris) i julklapp och blir liiiite besviken om det inte dyker upp en sån
Zabelle

En resa med alla i familjen !!
Bokad & klar, en tripp med Cinderella med familjen+sonens flickvän, samt en annan familj !!
Vi åker i mellandagarna 

Det var ju en hel del ni önskar…..alltså måste erkänna att jag kan tänka mig att byta ut mitt puzzel mot en trisslott med garanterad storvinst, inga problem….
Ja bilden är rätt rolig chik….
Kanske ni tycker jag är tråkig men,
min bästa julklapp vore, att alla djur som far illa inte skulle fara illa…
Trissvinst vore trevligt, men jag gapar efter större
eftersom jag aldrig någonsin vunnit någonting, kan jag lika gärna dra till med 50 000 i månaden i 25 år.

Sisa….du är inte alls tråkig. Inga djur ska behöva fara illa om vi människor kunde ta och tänka efter före. Det är en julklapp att stilla bejda om faktiskt

#9 Kanske borde man inkludera arten människa också om man tänker på alla barn som svälter i världen.
En trivsam dag med de vuxna barnen, lite snö, god mat… och att den yngsta sonen också kom…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 12 Håller med 
14,jag håller med dig sisa,det skulle vara den högsta vinsten för mig,i övrigt så skulle jag vilja ha en ny bakmaskin,min har gått sönder och det är så jobbigt att knåda degen för hand
Då hoppas jag, att Du får en Bakmaskin, Lena…
Kram från Sisa 
15,Jepp jag med…kramis tillbaka

Klart att människan ska inkluderas Peter….där tänkte jag inte efter före….

Eftersom vi inte ger varandra julklappar så har jag inte ens funderat över sådant… men efter fred på jorden och andra godhetsönskningar så skulle jag nog önska mig en extrainkomst. Inga stora ofantliga summor då jag på nära håll sett hur människor blir olyckliga av att få tillgång till mycket pengar. Men några tusen extra i månaden vore ganska schysst!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.