Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 482 ggr
[Sisa]
0

Lördagkväll!!!!

Nu undrar nyfikna Sisa, vad Ni gör denna lördagkväll…Och hon hoppas på många svar….

signemo
0

Ikväll tar jag det bara lugnt. Är lite trött, så jag kommer troligen att somna i fåtöljen är slöare än vanligt . Så mer spännande är det inte här.  Är inte ens sugen på ett glas vin , men det kan kanske ändra sig.

Var rädda om varandra

[Sisa]
0

Ta ett glas vin och njut av denna kväll…Sova kan du göra sen….Flört

signemo
0

HAr du rätt i. FAst jag kommer väl att snarka innan glaset är slutFlört

Vad skall Du hitta på?

Var rädda om varandra

[Sisa]
0

Vi ska äta nu snart…sen värma lite glögg, med mandlar och russin…se på TV, nej jag gillar varken Robinsson eller Dansbandskampen…kanske får vi lite främmande, grannarna brukar samlas här,  annars trivs jag bra, i Ert sällskap…

Önskar Er alla en fin lördagkväll, vad ni än hittar på…..Cool

Kramar från Sisa

Maria
0

Här blir det RobinsonGlad

/Maria

aggeelin
0

Vi har haft sonen på besök och druckit kaffe och billkörar glögg, sen ska vi äta lite enkelt - heta räkor med cous-cous och lite sallad… mums så gott Skrattande o det blir nog ett glas vin till men inte mer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aksaz
0

det blir väldigt lungt inget öl i dag man får vila nån gång , en kopp te gå i genom tv program om det finns nåt på pluskanaler ,vetenskap tycker jag också om ,hej från aksaz

Branneli
0

Jag ligger i min soffa, tvåtonåringar har serverat mej en tacotallrik. Sambon är på julbord, yngsta sonen hos flickvännen.

Mina goa tonåringar styr fjärrkontrollen…..fick sms från kompisen att svt ska släppa "en bomb" under dansbandskampen…..hans son spelar i "highlights"…..

Tja, soffläge & vatten…bli´re !!

Tjoho Tungan ute…..snart dags för kvällens pillerdos (10 st)…blir mätt, bara av dem….hehe….

tilja65
0

Jag är nyss hemkommen efter julhandlandet… helt slut känner jag mig… Maken är iväg med killkompisarna, så det känns lite ensamt. Här blir det ett glas rött och datorn efter att yngste sonen somnat… sedan blir sängen Tungan ute

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

signemo
0

Här blev det lite mat sen blandade vår dotter en drink till oss som vi sitter o smuttar på. Jag o dottern snattrar och gubben tittar på fotboll

Var rädda om varandra

Branneli
0

Jippie, via facebook…var det en kompis, som hade tråkigt & nu är hon på väg hit !!Kyss Underbart !!

Cristine
0

Här har det varit full rulle hela dagen i mörkerlagd lägenhet med sladdar överallt, jag är jättelycklig för nu har jag ljus i taket. Måste åka och köpa små hattar till lampan för de är så gamla att de gått sönder. Vi har ätit skinsmörgåsar och glass eftersom jag inte kunde använda spisen. Nu blir det sitta här och dricka vin med er.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

I kväll har vi tittat på danbandskampen och bara tagit det lugnt.

Nu ska vi snart gå och lägga oss. Ska bara ta en liten sväng först med lilleman.

#8 Bomben var att Highlights ska vara med i schlagerfstivalen.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

Idag har varit en "social" dag. Först sill-lunch med en granne, sen konstrunda med två andra grannnar. Vi hamnade på krogen och avrundade med glögg och pepparkakor. Mysigt.

Nu ska jag gå långrunda med vovven innan det är dax för kudden.

Sov gott allihop! Natti natti

Zabelle   

chik
0

Här sitter jag o min vänina o tar varsin öl..Vi har ätit fläskfile o pomfrit o räksallad..

Ha de gött alla.

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Skål Chik med väninna! Skrattande

Zabelle   

Branneli
0

#13 Tack, för informationen. Inte undra på att "pappan" var stolt. Sonen spelar ju i highlights….

Jag fick ett spontant besök, denna kväll & glömde sms:et som jag fick, angående dansbandskampen !!

[peter54]
0

Vi kollade på hajar i SVT. Bra film om en vithajshona utanför Kap Horn.

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för ALLA era svar, vad aktiva ni är! Kul med lite fart härinne…

Ni verkar ha haft en bra lördagkväll. Mycket god mat, en hel del gott att dricka och trevligt sällskap…

Vi har haft lite grannfrämmande, pratat och ätit tårta. Det spöregnar ute och det är snart dags att sova. Jag önskar er en Godnatt…och Godnattkramar.

Sisa

Branneli
0

En trivsam kväll, både här & där…..på datorn……hemma i stugorna Skrattande alldeles underbart !!

[GunillaF]
0

Jag kunde haft roligare saker för mig idag men det är nödvändigt det jag hållit på med idag och ikväll.

Bakat och lagat mat. Har fortfarande en stek inne i ugnen som väl är klar om en stund. Det känns bra när det är gjort och sedan bara kunna plocka upp ur frysen!

Nu sitter jag och belönar mig med en Cider! Skrattande

[Sisa]
0

Den Cidern är du värd, Gunilla…Bra jobbat!    Glad

[GunillaF]
0

Skrattande Tack Sisa. (Att man kan bli lullig på en cider?!?) Oskyldig

Mirjami-78
0

Är lite lessen. Ska gå och lägga mig nu. Min guddotters mormor har somnat in efter att ha varit sjuk i cancer. Ja allt såg lovande ut så vet inte vad som har hänt….Gråter

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog en paus tidigare i kväll och var ut och gjorde en snölykta.

aggeelin
0

Å vilken fin lykta, nu blir jag lite avis på snön…

[Sisa]
0

Jättefin lykta, Gunilla…Härligt med snö! Så aktiv som du varit idag, är jag säker på att du kommer att sova gott…Glad

aggeelin
0

Vi har sett en riktigt dålig komedi, klarade inte av att se allt utan spolade vidare så att den tog slut lite fortare Obestämd.

[GunillaF]
0

…men det är lite snö mot vad det brukar kunna vara…

Vi har bara någon centimeter ännu och det är inte ovanligt att det kan vara 50 - 60 centimeter i December.

[Sisa]
0

Lördagkvällen är slut….Nu är det söndag, och ANDRA ADVENT!