Underbart....
… att äta frukost med tre ungdomar 16-17-18 år. Jag är nu inne i ett skov & är förpassad till soffläge. Dessa tre ungdomar servar & väljer att äta frukost med mej i sofffan. En riktigt trivsam känsla !!
Var äter ni frukost ??
Jag brukar äta frukost vid köksbordet. 
Jag brukar ta den framför datorn men idag är allt upp och ner så jag har inte ätit någon frukost än. Nu blir det i köket!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
UNGDOMAR ÄR HÄRLIGA, BRANNELI!!! Lyckos Dej!!!! Hoppas Du kryar på dej snart 
Jag har en köksö, där äter jag min frukost! 

Jag äter den alltid i sängen. Kanske därför jag jämt har smulor där!?
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Jag brukar faktiskt käka frukost framför TV…..
Nu när dotra har flyttat så får jag ju göra hur jag vill *skrattar* men hundarna får käka i köket…

I vanliga fall, sitter jag vid köksbordet med morgontidningen.
Alldees ensam i lugn & ro
.
Längtar till vardagen…..vill slippa denna värk & detta bagränsade liv! Har nu varit bunden till denna soffa i 3 veckor,,,,snyft…..
#6 Men du…fy vad jobbigt du har det! 
Jag skickar kärleksfulla tankar till dig om en snar bättrig!

Tackar, ska till rematologen på måndag, får åka bårtaxi dit, hoppas att de kan få min kropp till "vardag" .
Men visst ska det bli bättre, något annat finns inte …..hoppas bara att psyket "håller sig på mattan"…hehe…
Njuter av allt positivt, just nu
…tex ungdomarnas omtanke & engagemang…de är underbara !!
Jag vet ju inte vilken sjukdom du har, Branneli…men du har underbara ungdomar…

Bechterew, säger de på rematologen…..vill inte fördjupa mig i sjukdomen…..jag tror att omedvetet ,finns möjligheten att jag blir sjukare än nödvändigt…
hrmmm…låter helkonstigt kanske…när jag nu endast klarar att hasa mej till & från toan, med kryckor….
Hade jag tyckt synd om mej, hade jag varit sjukpensionär idag….(f-kassan försökte övertala mej)….fast kanske mått bättre fysiskt…..ääh….vem vet ?!
Jaja, nu är jag envis…har bett om vägledning av sjukgymnast, som kan denna sjukdom….
Mot en bättre framtid 
#10 skickar en kram till dig och till dina ungdomar.
Zabelle

#11 tackar…..värmer gott