Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 469 ggr
Branneli
0

Underbart....

… att äta frukost med tre ungdomar 16-17-18 år. Jag är nu inne i ett skov & är förpassad till soffläge. Dessa tre ungdomar servar & väljer att äta frukost  med mej i sofffan. En riktigt trivsam känsla !!

Var äter ni frukost ??

[GunillaF]
0

Jag brukar äta frukost vid köksbordet. Glad

Cristine
0

Jag brukar ta den framför datorn men idag är allt upp och ner så jag har inte ätit någon frukost än. Nu blir det i köket!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

UNGDOMAR ÄR HÄRLIGA, BRANNELI!!! Lyckos Dej!!!! Hoppas Du kryar på dej snart   Gråter

Jag har en köksö, där äter jag min frukost!   Glad

Pialinn
0

Jag äter den alltid i sängen. Kanske därför jag jämt har smulor där!?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

alphinna
0

Jag brukar faktiskt käka frukost framför TV…..Skäms Nu när dotra har flyttat så får jag ju göra hur jag vill *skrattar* men hundarna får käka i köket…

Branneli
0

I vanliga fall, sitter jag vid köksbordet med morgontidningen.

Alldees ensam i lugn & ro Glad.

Längtar till vardagen…..vill slippa denna värk & detta bagränsade liv! Har nu varit bunden till denna soffa i 3 veckor,,,,snyft…..

[GunillaF]
0

#6 Men du…fy vad jobbigt du har det! Skäms

Jag skickar kärleksfulla tankar till dig om en snar bättrig!Kyss

Branneli
0

Glad Tackar, ska till rematologen på måndag, får åka bårtaxi dit, hoppas att de kan få min kropp till "vardag" .

Men visst ska det bli bättre, något annat finns inte …..hoppas bara att psyket "håller sig på mattan"…hehe…

Njuter av allt positivt, just nu Tungan ute…tex ungdomarnas omtanke & engagemang…de är underbara !!

[Sisa]
0

Jag vet ju inte vilken sjukdom du har, Branneli…men du har underbara ungdomar…Glad

Branneli
0

Bechterew, säger de på rematologen…..vill inte fördjupa mig i sjukdomen…..jag  tror att omedvetet ,finns möjligheten att jag blir sjukare än nödvändigt…

Oskyldig hrmmm…låter helkonstigt kanske…när jag nu endast klarar att hasa mej till & från toan, med kryckor….

Hade jag tyckt synd om mej, hade jag varit sjukpensionär idag….(f-kassan försökte övertala mej)….fast  kanske mått bättre fysiskt…..ääh….vem vet ?!

Jaja, nu är jag envis…har bett om vägledning av sjukgymnast, som kan denna sjukdom….

Mot en bättre framtid Skrattande

zabelle
0

#10 skickar en kram till dig och till dina ungdomar.

Zabelle   

Branneli
0

#11 tackar…..värmer gott Flört