Godmorgon fredag 4/12
Vill önska er alla en härlig fredag!
Kramar till er alla
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jiiippiiiiiii det är fredag 
Godmorgon Indiania !, och alla sömntutor 
God Morgon.
Trögt att komma in här idag. Ett par plusgrader, grått och disigt.
God morgon Indiania och alla andra 
Hoppas att ni såg Plus igår om lite tips kring värmeljusen, så att vi undviker lite onödiga bränder
/kram Spanaren
God morgon!
Jag önskar er en bra fredag!
Godmorgon,
äntligen fredag, ännu en vecka är slut. Julen närmar sej med stormsteg. Idag ska jag gå ut i skogen, hugga en liten julgran som jag ska pryda min förstutrapp med.
Jag önskar Er alla massor av Fredagsmys!
Sisa
"Det vackraste smycke, är omtänksamhet. Den skönaste tanke, den som ingen vet. Det rikaste, djupaste liv-är hopp om evighet"
Författare; okänd

Mörrn på er alla
Ja och nu försvann de få minusgrader vi hade *suck* nu är det grått och trist igen. Jädrans tur att en är en har sol i sinnet.
Ha nu en ljuvlig dag i stöket….själv ska jag inte stöka näääää
#5 Sisa
nu igen
vilka fina ord och en helt ljuvlig bild.
Tack!

God Morgon på er!
Fredag och städdag
Men men, så fort det är klart väntar trevligheter! Min man fyller år i helgen och vi ska fira honom i eftermiddag. God mat och dryck och lite paket.
Sedan ska han iväg på killfest med konsert efteråt… skulle ha följt med men vi har ingen barnvakt och barnet vill inte ha någon heller. Så vi blir hemma tösen och jag medan sönerna och mannen drar ut på galej 
Ha en skön fredag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon alla ni!
Eller förmiddag förresten, jag är inte van att sova så här länge så nu är jag alldeles virrig!
Vi är väldigt noga med ljusen Spanaren.
Ha en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Wow Chik ! 
Du har verkligen lyckats piffa till dig i dag 

Vad har du ätit du ser lite grööön ut, hallo mår du bra
god lunch
jag har precis ätit frukost och snart ska vi ut i det stora grå på en långpromenad.
Det är härligt med fredag - äntligen! 
tack för dagens finaste ord och bild Sisa 
tack för dagens asgarv chik 
Väldigt fint citat Sisa och Chuk är den hon är, var hittar hon allt?
Ha en skön promenad med din halva appelsin som man säger i Spanien Maggan!
Sedan blir det till att äta gott och slappa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack alla Ni, älskar att dela ut tänkvärda ord. Tror man ibland behöver stanna upp och tänka till lite… Och Chik, du är så bra på att dela ut bilder, både tänkvärda och roliga! 
Godkväll!
Har varit trött hela dagen. Sov tre timmar i natt. Var hos en väninna nattten till idag. Hon bor nära järnvägen. Där räkna man godsvagnar istället för får. 
Risken är väl att jag somnar framför tv-n om en stund.
Ha en fortsatt skön fredagskväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godkväll
Idag har jag ätit fastlagsbulle!
OOohh så gott!
Efter nyår har vår komun bestämt att vi ska sopsortera… har idag varit på IKEA och införskaffat sopsorteringskärl och monterat in under vasken. Nu ska allt sorteras, plast, wellpapp, tidningar, metall, matavfall, glas, hushållsopor, batteri och glödlampor.
Ett par veckor till kan man vara bekväm och kasta allt i samma påse 
Ha en härlig fredagskväll!
Zabelle
Men kära nån då…. jag har redan sorterat i flera år. Frivilligt förvisso, men jag gör det gärna för miljön. Man får dra sitt strå till stacken 
#17 Vi har sorterat plast, papper, metall och hushållsafall frivilligt här också, tills vi såg att sopbilen kom och tömde alla kärlen i samma bil… Kändes ganska meningslöst då.
Zabelle
Det låter väldigt konstigt. Vi sorterar på sk miljöstationer där man lägger allt i olika kontainrar.
God natt ni som ska sova. Själv är jag vaken ett tag till.