Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 459 ggr
Cristine
0

God morgon 3 dec.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.Är du vaken.. det är bäst du kliver upp om du ska hinna med ditt kaffe och skriva en rad.

Ha en underbar Torsdag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Clary
0

God morgon Cristine och alla ni andra.

Kaffet har jag bredvid mig och ute är det frostigt med en fin måne.

Önskar er alla en härlig torsdag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Runt om har nu ljusstakar och stjärnor tänts och det ser så hemtrevligt ut. Här har nu de andra också vaknat, så tystnaden har bytts mot liv och rörelse.

Önskar er alla en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

nillanb
0

Godmorgon alla Glad

Sovit länge i dag… väntar på kaffet.

ha en bra dag

zabelle
0

Godmorgon

Idag var det livat och glatt… i alla fall glatt och glashalt på vägarna så kör försiktigt.

Ha det gott idag.

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon!

- 16 grader. Burr burr! Det var friskt att promenera till jobbet idag. Men det är väldigt vackert med den stora fullmånen på morgonhimlen.

Ha det gott idag!

chik
0

God Dagens på er!!!!

Ja kalt!!Det kommer som en chock varje år precis som snön för vägvärket.Hiii.

Vi har lite frost i backen så det är just o fint..

Clary.Hejjj..Välkommen till oss…..

I dag skall jag bara vara.

Har inte en människa här..Sambon har åkt till Norge o barna jobbar..Vad skönt det är…

Har haft nu ett tag människor precis hela tiden.O jag klarar inte det..Blir sur o grining när jag inte känner att jag bestämmer utan att det bara ramlar in folk som inte kan läsa av en..O bar sätter sig o tjöt ar o till råga på allt sover över på soffan..Phuuu vad jag är gnällig ..

Nu önskar jag er en fin dag..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Goa, rara Chik vad du ska hämta in massor av välbehövliga energier nu i din ensamhet. Njuta av dina djur och bara andas in och ut.

Ha en bra dag alla/ kram Spanaren

[Sisa]
0

Godmorgon,

även här är lugnt och stilla. Bara jag och katten som är vaken. Ute ligger frosten som en vit slöja över naturen och det är några grader kallt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir det en tur till stan. En titt på alla juldekorationer vore kul, och kul ska man ju ha…

Ha en fin Dag!   säger Sisa

"Vi är eniga mamma.

Jag vill ha det stora äpplet, och det vill han också"

Källa; www.livet.se

aggeelin
0

Godmorgon, här är ni många vakna och på gång. Jag ska skriva några jobbrader och sen ge mig iväg. Idag går jag till jobbet, cykeln är på reparation, det var något fel med växleriet. Det är vackert ute med frost på allting Skrattande.

#8 Javisst ska man se till att ha kul Sisa, jag älskar att gå runt på stan och se på alla dekorationer, mysigt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon

Jag har en stund på mig mellan att lämna barnen till skolbussen och avresan. Det blir fyra dagar till sjukhuset den här veckan, för idag ska jag till diabetesmottagningen.

Indiania
0

God morgon!

Tittar förbi innan morgonkaffet och vill önska er alla en förtjusande dag!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

God Morgon på er!

#1 Hej min vän, alltid lika kul att se dig Glad

#5 sexton grader brrrrr… här är det minus tre… eller var i morse. Men med en strålande vacker sol!

#6 Vet precis hur det där känns… skönt att du får vara ifred nu då och tanka ensamhet. Jag är precis likadan och mår så bra av att få vara ifred!

Idag var jag tydligen väldigt trött… hade inte tänkt sova när dottern gått men somnade sittande framför tv:n som stod på på hög volym, och vaknade 45 minuter senare! Glad Så det behövdes tydligen.

Idag har jag en son som ligger i hög feber här… tråkigt!

Ha en bra dag allihop, extra till dig peter då sjukhus är bra men trist!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

alphinna
0

Morgon mina vänner

Varit ute på en långpromenad med vovvarna, Så himla fint, det var mörkt och ljusen i alla fönster värmde och se. MEN man ser lite illa när det är mörkt, dock inte mina hundar som såg KATT före mig…ja behöver jag egentligen skriva mer??? näääää Känslan av att sätta ur skrällena på Blocket direkt kom över mig…..Dom ska vara jädrans glada att dom i övrigt är så trevliga för annars vete fasen…..

Ha nu en ljuvlig dag och sköt om er. Nu blir det en balja kaffe och tidningen på nätet

Skrattande

[MargaretaA]
0

god middag

här är det noll grader och lite vitt på marken. Inte alls lika fint som igår. Men nu är det bara 17 dagar kvar tills det vänder och blir ljusare igen Cool

kopp kaffe på er Glad