Nu är det *tantvarning*....
Hej alla goa
Nu är tant tillbaka för och förpesta luften för er *skrattar* Vad jag har gjort under frånvaron härifrån???? ja usch det vill ni inte veta…dödsfall, sjukdomar, och sen internetallergi…….Men nu har tant lagt det bakom sig *ska fan gräva ner det 3 meter under jord och hälla på cement mmmm ska jag*……
kramen……
hej på dig tant - kul att se dig igen!
jag gillar ditt sätt att behandla tråkigheter 
#0 Du vet "hur en slipsten ska dras" märker jag! Bra att du gräver ner eländet!
Välkommen tillbaka föresten!

*skuttar in igen och niger, tackar för hälsningarna*….. Ja elände ska en inte gå och dra på….*skuttar ut igen för och fortsätta gräva hål*….. 
Precis mina takter det och välkommen tillbaka.
Ps: Gräv djupt.
Oss tanter emellan
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Välkommen hit igen då, Tanten….Tycker du verkar vara en kul person, ska bli intressant att lära känna Dej….

Christine och Sisa
Tackar för välkomnandet. *torkar av jorden på brallorna sååå*…..nu är det gjort. Blev en jädrans hög och på toppen satte jag dit en tomte…är det snart Jul så är det. Sörjer ändå över att jag fick lov och ta bort min älskade Kali (hund) som varit sjuk i 1 1/2 år men det gick inte hennes väg…..Vet att hon har det bra nu och lattjar runt i korvträden *over there*……

Näää men kolla, det hann in ett inlägg under tiden jag skrev……jisses *slörpar och äter, raap*….förlåt men det är ju så förbaskat gott alltså….eeehhhhh tack snälla Signemo du räddade just min kväll…*orkar inte gå till affärn efter allt grävande*……
kram på er tanter, känns fint och vara en bland er *pantertanter* flinar glatt…….
Så tråkigt
att du var tvungen ta bort Kali(ser så go ut.)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja Christine det var sorgligt men ack så nödvändigt. I februari fick jag ta bort min älskade Zkipp, fick blodcancer och nu Kali…..Det är avigsidan av hundägarskapet….Här hemma går nu en hund som Zkipp var morbror till…..frisk som en nötkärna inte ens en liten flatlus har han *nepp*
Vill bara skriva, att Kali var verkligen fin….
Kram från Sisa
Höll på att skriva att hundar är underbara människor.
Menar förståss underbara djur.
Beklagar att DU misst dina hundar.
De blir som en del av en själv
Var rädda om varandra

Tack Sisa, ja hon var fin och en jättego hund som *pratade* för glatta livet…
*skrattar* jo du signemo det vore ju snyggt om dom var människor men om man vänder på det så…….*hmhmhm* vilket skulle betyda att man inte får ta bort sin hund som har cancer, olagligt mmm. Då föreslår jag att…..*människor är underbara hundar* med nu allt vad det innebär…..men å andra sidan så…. *kliar jag mig i skallen* bäst och gå ut i köket och sätta på en balja kaffe innan jag trasslar in mig i tankar som blir helt utopiska……
Snälla tant, inte värt Du tänker för mycket. Klia dig lite bakom öronen så du känner ett lugn.
SJälv börjar jag bli lite hungrig , kanske skulle ta lite kaffe till en macka. Nu blir jag rikigt hungrig kanske skulle koka nårra ägg också. Ha detr så gott
Var rädda om varandra