God morgon 1 dec.
Uppe sedan 5.15 och har nu lagat maten till dottern och städat undan lite så nu sitter jag här med min kaffemugg. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra 
Här sitter även jag med min kaffemugg.
Ha en fin dag
Härligt att ha en kompis att dricka kaffet tillsammans med!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Har kommit till jobbet. har en liten stund nu innan jag börjar. SKall sätta på lite kaffe. Det varnade för ordenlig halka så det gälde att vara ute i tid.
Ha en fin dag.
Var rädda om varandra
God Morgon
Just avlämnat barnen till skolbussen. Hemskt obehagligt väder, grått, blött, snöblandat regn och 1 plusgrad.
God morgon alla!
Jag måste få erkänna att jag njuter av att få följa med er alla i era dagliga rutiner och hur erat väder är osv…
Inte Nils Holgersson på en gås … utan en Spanare vid sin dator
/kram Spanaren
Godmorgon i stugorna,
dags att öppna första luckan i adventskalendern, om ni har en sådan…
Ni är så morgonpigga, och det låter så mysigt då ni skriver att ni sitter där med ert morgonkaffe. Även jag är uppe tidigt idag, ska iväg till tandläkaren och påbörja en rotfyllning, eftersom jag haft tandvärk.
Önskar Er alla en fin dag, även om vädret inte är det bästa!
Sisa
"Förr tyckte jag att jag hade svårt att bestämma mej, men nu är jag inte så säker längre."
God morgon alla!
Jag ansluter mig till de kaffedrickandes skara. Men jag är inne på min tredje mugg. Hann med två hemma och nu den tredje på jobbet.
Ha det gott hela dagen.

God morgon på er!
Cristine jag blir så nyfiken, hur gammal är den här dottern du lagar mat åt varje dag?
Idag blev det ingen tupplur på soffan för katten hade musjakt i köket… han röjde som en dåre runt runt runt och till slut fick jag slänga ut honom… med levande mus i munnen!!
Så därför hamnade jag här med kaffe tidigare än jag brukar.
Idag står veckohandling på schemat… fast jag är egentligen för trött för det. Dotterns skor (2 mån gamla) har gått sönder så vi måste köpa nya… surt tycker jag!
Igår kväll drack vi lite glögg medan vi slog in och fixade paketkalendern till dottern. Mysigt!
Hoppas att ni alla får en riktigt bra första december!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon på er!
I dag var det sovmorgon för min del så nu är det dags för frukost och kaffe.
Hoppfull min katt har nyss kommit in och ligger i gungstolen och sover.
Härlig dag till er alla och kram på er 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Här ser det ut att bli en fin dag.
En väninnas dotter ringde och fråga om vi inte kunde göra något roligt med hundarna idag. Så vi ska snart ut i skogen.
Annars blir det en lugn dag utan några större arbetsinsatser.
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon.
Här kommer en lite sent med kaffet, men ni som började tidigare kanske har förmiddagsrast nu? 
Här det gråare än grått och mera höst än vinter. I går kväll när jag hämtade gubben på Skavsta (Nyköping) var det 9 plusgrader! 
Men jag är nöjd för varje dag som det inte är vinter - alltså minusgrader och fruset vatten i olika former 
Ha en skön 1 december alla! 

Gomiddag
Hoppas alla får en härlig dag.
Zabelle
Nu är det snart godafton
… jag ska snart ¨åka och dansa en timme och sen till en kompis och PRATA PRATA! Det är härligt med lite munmotion också!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ha det så bra Aggelin, Är härligt med lite munmotion
Var rädda om varandra