Hälsningarna.
Blir det gameldags julkort, E-mail eller telefonsamtal?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det Blir jul kort som jag sänder på posten.
Det är något som jag inte vill skall försvinna.
Utövade utpresning mot sonen när han var i England.
Jag sände inga Telepengar för än han hade sänt ett vykort.Han var helt rabiat,o menade på att vi pratade ju genom datan o han skulle minsan inte sända något kort.-För vi lever inte på 1800talet..Nä,Nä inga pengar sa jag..Så jag fick mitt lilla kort.Tycker det hör till när man är utomlands o sända ett litet kort.Så nu kan han det..Elaker som man är!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här blir det gamla hederliga julkort i papper….
/Maria
Julkort brukar jag fixa ihop. Jag brukar dessutom alltid göra mina egna julkort, det har jag gjort sedan jag var liten. En vana jag fortsatt med.
Jag har en kompis som varje år skriver ett långt julbrev på ungefär två sidor där hon berättar om det gångna året. Det kopierar hon upp och skickar ut istället för julkort. Jag längtar efter det brevet varje år. Vi har inte träffats på flera år, men jag vet ändå vad som hänt tack vare det här brevet.
Jag tänkte också skicka kort i år. Det är roligare att få.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Använder datan till mycket. Men julkorten skall vara de gamla vanliga.
Var rädda om varandra

Jag tycker det är roligt att både skicka och få julkort, var och en får ett speciellt utvalt kort, det här till moster, det där till storasyster o.s.v, känns bra att ha lite tanke bakom, i alla fall för mig.

Här blir det pappersjulkort med, det är väl inte helt miljövänligt tyvärr men jag gillar det. Dessutom har vi en stor trave med julkort som sonen skulle sålt till en skolresa för ett antal år sedan men som det slutade med att jag fick köpa, såklart
Så vi har julkort för de närmaste åren framöver 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Det blir lite både och… papperskorten har minskat men det är fortfarande roligt att skicka och få dem
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag skickar inga julkort med posten. Jag anser att det är ett enormt slöseri med resurser och tänk bara så många lastbilar det blir i onödan.
För min del blir det telefon och e-mail eller ingenting alls 
Nedrens,påminn mig inte så här i god tid..
Jag har fått flera ..scapbookade(?) julkort,har flera gånger tänkt,så här ska jag oxå göra…men,men..tiden..eller vad jag skyller på.. :- /
IRL/snigelpostade blir det!
ett litet hyss/sätt att göra mina ngt personligare är att inte alltid använda mig av traditionella,förfabricerade julhälsningar..
jag har en last att köpa på mig ..annorlunda vykort,när de reas/säljs ut,jag tycker det är *kul* att skicka en julhälsning med tex. sol&bad-motiv..
eller med en vy av ngt exotiskt resmål :- )
att skriva ett pappersbrev, ger ..tyngd,
att skicka julkort (är light-versionen
penke
Inga nymodigheter här inte! Vanliga julkort ska det vara. En tradition som hör till min jul.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag skickar julkort/post, sms och e-post.
Vi kombinerar vanliga julkort med en del härliga julkort via e-post. Jag tycker att det är extra roligt att kunna skicka via datorn. Man kan verkligen designa fina kort och även lägga till lite musik som bakgrundsljud om man vill. 
Med ljus och kärlek... Tina
Jag tänker på alla ungdomar, som får extrajobb på posten att sortera julkorten, så jag skickar vanliga julkort…Dessutom är dessa roligare, både att ge och att ta emot…